loading...

98music03

دانلود آهنگ جدید,دانلود موزیک جدید,متن ترانه گل ناز محسن یاحقی,دانلود بهترین آهنگها,کد آوای انتظار همراه اول گل ناز محسن یاحقی,دانلود آهنگ زیبا,متن موزیک گل ناز محسن یاحقی,متن آهنگ گل ناز محسن یاحقی,د

♥حسـ ــین♥ بازدید : 142 دوشنبه 09 مهر 1397

دانلود آهنگ جدید,دانلود موزیک جدید,متن ترانه گل ناز محسن یاحقی,دانلود بهترین آهنگها,کد آوای انتظار همراه اول گل ناز محسن یاحقی,دانلود آهنگ زیبا,متن موزیک گل ناز محسن یاحقی,متن آهنگ گل ناز محسن یاحقی,دانلود آهنگ 97 ,دانلود آهنگ گل ناز محسن یاحقی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل گل ناز محسن یاحقی,دانلود ترانه گل ناز محسن یاحقی,دانلود رایگان اهنگ گل ناز محسن یاحقی,تکست آهنگ گل ناز محسن یاحقی,دانلود اهنگ ایرانی,دانلود موزیک گل ناز محسن یاحقی, گل ناز محسن یاحقی اهنگ جدید,دانلود آهنگ گل ناز محسن یاحقی ریمیکس Remix,دانلود  گل ناز محسن یاحقی,دانلود متن اهنگ گل ناز محسن یاحقی,کد آهنگ پیشواز همراه اول گل ناز محسن یاحقی,دانلود آهنگ گل ناز محسن یاحقی کیفیت 320,Text Music & Download music,mp3 گل ناز محسن یاحقی,Download New Music,دانلود اهنگ گلچین شده,Iranian Music,

متن آهنگ گل ناز محسن یاحقی
Lyrics Music Mohsen Yahaghi Gole Naz

متن آهنگ گل ناز محسن یاحقی

 

ترانه و شعر آهنگ گل ناز محسن یاحقی

وقتی نیستی پیشم نفسم میگیره شوقه خنده انگار رو لبام میمیره
وقتی جای خالیت پیشه من معلومه تو چشام اشک اما دله من آرومه

اگه گاهی دوری قسمت ماست عشقم فکر دلتنگی نباش عشقت اینجاست عشقم

گل ناز گل ناز با دله عاشقم بساز وقتی میری از پیشه من این دله من تنگ میشه باز
گل ناز گل ناز با دله عاشقم بساز وقتی میری از پیشه من این دله من تنگ میشه باز

تکست آهنگ گل ناز محسن یاحقی

با بهونه های من سهل یا آسون سر کن اگه میگم عاشقم عشقمو باور کن

وقتی میگم بیقرارتم حرف بزن تو با صدات منو آروم تر کن

گل ناز گل ناز با دله عاشقم بساز وقتی میری از پیشه من این دله من تنگ میشه باز
گل ناز گل ناز با دله عاشقم بساز وقتی میری از پیشه من این دله من تنگ میشه باز

وقتی نیستی پیشم نفسم میگیره شوقه خنده انگار رو لبام میمیره
وقتی جای خالیت پیشه من معلومه تو چشام اشک اما دله من آرومه

اگه گاهی دوری قسمت ماست عشقم فکر دلتنگی نباش عشقت اینجاست عشقم

گل ناز گل ناز با دله عاشقم بساز وقتی میری از پیشه من این دله من تنگ میشه باز
گل ناز گل ناز با دله عاشقم بساز وقتی میری از پیشه من این دله من تنگ میشه باز

**

http://www.faratext.com/5640/lyrics-%d9%85%d8%aa%d9%86-%d8%a2%d9%87%d9%86%da%af-%da%af%d9%84-%d9%86%d8%a7%d8%b2-%d9%85%d8%ad%d8%b3%d9%86-%db%8c%d8%a7%d8%ad%d9%82%db%8c.html







برچسب ها دانلود آهنگ جدید دانلود موزیک جدید متن ترانه گل ناز محسن یاحقی دانلود بهترین آهنگها کد آوای انتظار همراه اول گل ناز محسن یاحقی دانلود آهنگ زیبا متن موزیک گل ناز محسن یاحقی متن آهنگ گل ناز محسن یاحقی دانلود آهنگ 97 دانلود آهنگ گل ناز محسن یاحقی کد آهنگ پیشواز ایرانسل گل ناز محسن یاحقی دانلود ترانه گل ناز محسن یاحقی دانلود رایگان اهنگ گل ناز محسن یاحقی تکست آهنگ گل ناز محسن یاحقی دانلود اهنگ ایرانی دانلود موزیک گل ناز محسن یاحقی گل ناز محسن یاحقی اهنگ جدید دانلود آهنگ گل ناز محسن یاحقی ریمیکس Remix دانلود گل ناز محسن یاحقی دانلود متن اهنگ گل ناز محسن یاحقی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو