loading...

98music03

,    ,    دانلود آهنگ دریا رو به قلبم دادی,    دانلود آهنگ دعوت بیژن مرتضوی با کیفیت 320,    دانلود آهنگ بیژن مرتضوی دریا,   

♥حسـ ــین♥ بازدید : 83 یکشنبه 03 تیر 1397



,   
,    دانلود آهنگ دریا رو به قلبم دادی
,    دانلود آهنگ دعوت بیژن مرتضوی با کیفیت 320
,    دانلود آهنگ بیژن مرتضوی دریا
,    آهنگ جدید بیژن مرتضوی بانوی ستاره چین
,    آهنگ بیژن مرتضوی معرفت عشق
,    دانلود آهنگ جدید بیژن مرتضوی نور و بوسه
,    دانلود آهنگ جدید بیژن مرتضوی موسیقی و من
,    دانلود آهنگ جدید بیژن مرتضوی 94
,    دانلود موزیک ویدیو دعوت بیژن مرتضوی
,   

منو با بوسه دعوت کن به آغوشی که رویامه

که وقتی با منی تنها همین جای جهان جامه

منو با بوسه دعوت کن به یک رویای طولانی

به یک آرامش مطلق به یک دریای طوفانی

یه امشب کام دنیامو به کندوی عسل وا کن

می خوام برگردم از دنیا تو رو به من بغل وا کن

تو در من زندگی کردی تو این رویا رو می فهمی

خودت درگیر طوفانی تو این دریا رو می فهمی

دریا رو به قلبم دادی تو بندت بودن یعنی آزادی

دریا رو به قلبم دادی تو بندت بودن یعنی آزادی

بذار باور کنم هستی بذار برگردم از کابوس

بذار پیدا کنم ماهو میون این همه فانوس

بذار فردای دنیامو به دستای تو بسپارم

واسه پروانگی کردن من این دستا رو کم دارم

یه امشب کام دنیامو به کندوی عسل وا کن

می خوام برگردم از دنیا تو رو به من بغل وا کن

تو در من زندگی کردی تو این رویا رو می فهمی

خودت درگیر طوفانی تو این دریا رو می فهمی

دریا رو به قلبم دادی تو بندت بودن یعنی آزادی

دریا رو به قلبم دادی تو بندت بودن یعنی آزادی

 

 

http://muzicir.com

دانلود اهنگ با کیفیت 128Download Now! - 4:03 - 2.32 MB







برچسب ها دانلود آهنگ دریا رو به قلبم دادی دانلود آهنگ دعوت بیژن مرتضوی با کیفیت 320 دانلود آهنگ بیژن مرتضوی دریا آهنگ جدید بیژن مرتضوی بانوی ستاره چین آهنگ بیژن مرتضوی معرفت عشق دانلود آهنگ جدید بیژن مرتضوی نور و بوسه دانلود آهنگ جدید بیژن مرتضوی موسیقی و من دانلود آهنگ جدید بیژن مرتضوی 94 دانلود موزیک ویدیو دعوت بیژن مرتضوی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو