loading...

98music03

,    ,    متن اهنگ قشنگترین هدیه دنیارو بهم داده خدا,    آهنگ قشنگترین هدیه ی دنیارو بهم داده خدا,    دانلود اهنگ عماد وای عجب پسری, &n

♥حسـ ــین♥ بازدید : 90 شنبه 05 آبان 1397


,    
,    متن اهنگ قشنگترین هدیه دنیارو بهم داده خدا
,    آهنگ قشنگترین هدیه ی دنیارو بهم داده خدا
,    دانلود اهنگ عماد وای عجب پسری
,    دانلود اهنگ ای وای چه پسر
,    متن اهنگ چه پسری ساسی
,    دانلود اهنگ چه پسری عماد
,    پسر تاج سر
,    دانلود اهنگ ای جونم چه پسری
,    دانلود ریمیکس اهنگ پسر عماد

,   

http://www.texahang.org/%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%DA%86%D9%87-%D9%BE%D8%B3%D8%B1%DB%8C-%D8%B9%D9%85%D8%A7%D8%AF/

متن آهنگ چه پسری عماد

Lyrics Music Emad Called Che Pesari

♫♫♫

قشنگ ترین هدیه دنیارو بهم داده خدا

سخته یه لحظه هم برام بخوام ازش بشم جدا

وای که چه ناز و دلبری میکنه با طرزه نگاش

کافیه لب تر منه میریزم همه دنیا رو به پاش

ای وای وای وای چه پسری

وای عجب تاج سری

ای جون چه قد و بالایی

از همه دنیا سری

قربونه قده و بالات

من فدای خنده هات

تو فقط بخند عزیزم

عمر و جونه من برات

هی داره دل میبره با طرزه نگاش

با حسه تو چشاش

قربونه خنده هاش

آتیشم میزنه وقتی اسممو میگه یواش

الهی بشم فداش

جونمم میدم براش

♫♫♫

نقطه ضعفه منو میدونه و زل میزنه تو چشمام

قلبم از کار میافته انگار اون بالا رو ابرام

برقه تو چشاش چه نازه یجورایی بی نظیره

دلم من تا دنیا دنیاس پایه خنده هاش اسیره

ای وای وای وای چه پسری

وای عجب تاج سری

ای جون چه قد و بالایی

از همه دنیا سری

قربونه قده و بالات

من فدای خنده هات

تو فقط بخند عزیزم

عمر و جونه من برات

هی داره دل میبره با طرزه نگاش

با حسه تو چشاش

قربونه خنده هاش

آتیشم میزنه وقتی اسممو میگه یواش

الهی بشم فداش

جونمم میدم براش







برچسب ها متن اهنگ قشنگترین هدیه دنیارو بهم داده خدا آهنگ قشنگترین هدیه ی دنیارو بهم داده خدا دانلود اهنگ عماد وای عجب پسری دانلود اهنگ ای وای چه پسر متن اهنگ چه پسری ساسی دانلود اهنگ چه پسری عماد پسر تاج سر دانلود اهنگ ای جونم چه پسری دانلود ریمیکس اهنگ پسر عماد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو