loading...

98music03

,    دانلود اهنگ نمیخوام ببینم خواب تورو,    دانلود اهنگ دفعه دیگه نمیخوام ببینم خواب تورو,    دانلود آهنگ بلیط یک طرفه سوگند 320,    دانلود

♥حسـ ــین♥ بازدید : 12485 یکشنبه 14 مرداد 1397


,    دانلود اهنگ نمیخوام ببینم خواب تورو
,    دانلود اهنگ دفعه دیگه نمیخوام ببینم خواب تورو
,    دانلود آهنگ بلیط یک طرفه سوگند 320
,    دانلود اهنگ سوگند دفعه ی دیگ
,    دانلود موزیک ویدیو سوگند بلیط یک طرفه
,    متن آهنگ بلیط یک طرفه از سوگند
,    دانلود آهنگ بلیط یک طرفه از نیکیتا
,    اهنگ بی کلام بلیط یک طرفه سوگند
,    دانلود اهنگ دفعه دیگه از نیکیتا
,   
,   
,   

http://www.bestbaz.ir/post/3724/download-va-matne-ahang-bilite-yektarafe-az-sogand-320--bestbazir.html

متن آهنگ بلیط یه طرفه

 

[ ورس ِ  1 ]

میخوام از اینجا برم یه جای دیگه که نبینم روی ِ تورو بار ِ دیگه
چون که با تو بودن یه کابوس تکراریه
ترک خاکی که تو توش باشی اجباریه
میرم و نمیکنم پشتمو نگاه یه بلیت یه طرفه دارم به اون دور دوراه
اونجایی که از تودیگه نیست خبری
همونجایی که نمیشناسم هیچ احدی رو
جایی که نداره راه برگشت همونجایی که میگن توش یچ کمری نشکسته
از عشق
بازی باهات نمیکنه سرنوشت
نشکسته از عشق
نشکسته از درد روزگار

 

[ کروس ]

دفعه ی ِ دیگه که چشامو میبندم نمیخوام ببینم خواب تورو
دفعه ی ِ دیگه که دارم من میخندم
نمیخوام بکنم یاد تورو
من بودم با دلم تنها و اومدی یهویی این دلم مال تو شد
ریشه کردی تویه قلبمو
نمیری بزار که بمیرم پاشو برو
دفعه ی ِ دیگه که چشامو میبندم نمیخوام ببینم خواب تورو
دفعه ی ِ دیگه که دارم من میخندم
نمیخوام بکنم یاد تورو
من بودم با دلم تنها و اومدی یهویی این دلم مال تو شد
ریشه کردی تویه قلبمو
نمیری بزار که بمیرم پاشو برو

 

[ ورس ِ 2 ]

میرم جایی که بهم نرسه دست تو دلم از خزون زندگی خسته شد
میرم به امید فصلی نو
درای زندگی همه روم بسته شد
گفتی تو رسم و رسومت دروغ نیست قلب من و ربودی و تو فروختیش
اصلا نفهمیدی چی آوردی به روزم
دیگه حسی باقی نمونده تو وجودم
میرم به جایی که هیچ غمی نیست نیازی به بستن بارو بندیل نیست
میرم به جایی که نمونده باقی
هیچ گونه راهی برا برگشت

 

[ کروس ]

دفعه ی ِ دیگه که چشامو میبندم نمیخوام ببینم خواب تورو
دفعه ی ِ دیگه که دارم من میخندم
نمیخوام بکنم یاد تورو
من بودم با دلم تنها و اومدی یهویی این دلم مال تو شد
ریشه کردی تویه قلبمو
نمیری بزار که بمیرم پاشو برو
دفعه ی ِ دیگه که چشامو میبندم نمیخوام ببینم خواب تورو
دفعه ی ِ دیگه که دارم من میخندم
نمیخوام بکنم یاد تورو
من بودم با دلم تنها و اومدی یهویی این دلم مال تو شد
ریشه کردی تویه قلبمو
نمیری بزار که بمیرم پاشو برو

 







برچسب ها دانلود اهنگ نمیخوام ببینم خواب تورو دانلود اهنگ دفعه دیگه نمیخوام ببینم خواب تورو دانلود آهنگ بلیط یک طرفه سوگند 320 دانلود اهنگ سوگند دفعه ی دیگ دانلود موزیک ویدیو سوگند بلیط یک طرفه متن آهنگ بلیط یک طرفه از سوگند دانلود آهنگ بلیط یک طرفه از نیکیتا اهنگ بی کلام بلیط یک طرفه سوگند دانلود اهنگ دفعه دیگه از نیکیتا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو