loading...

98music03

دانلود آهنگ جدید,دانلود موزیک نرو محسن یاحقی,دانلود موزیک جدید,متن ترانه نرو محسن یاحقی,دانلود بهترین آهنگها,دانلود آهنگ نرو محسن یاحقی کیفیت 320,دانلود ترانه نرو محسن یاحقی,دانلود  نرو محسن یاحق

♥حسـ ــین♥ بازدید : 384 دوشنبه 09 مهر 1397

دانلود آهنگ جدید,دانلود موزیک نرو محسن یاحقی,دانلود موزیک جدید,متن ترانه نرو محسن یاحقی,دانلود بهترین آهنگها,دانلود آهنگ نرو محسن یاحقی کیفیت 320,دانلود ترانه نرو محسن یاحقی,دانلود  نرو محسن یاحقی,mp3 نرو محسن یاحقی,دانلود رایگان اهنگ نرو محسن یاحقی,دانلود آهنگ زیبا,کد آوای انتظار همراه اول نرو محسن یاحقی,کد آهنگ پیشواز همراه اول نرو محسن یاحقی,دانلود آهنگ 97 ,دانلود آهنگ نرو محسن یاحقی ریمیکس Remix,دانلود اهنگ ایرانی,دانلود آهنگ نرو محسن یاحقی,متن آهنگ نرو محسن یاحقی,دانلود متن اهنگ نرو محسن یاحقی,متن موزیک نرو محسن یاحقی,تکست آهنگ نرو محسن یاحقی,Text Music & Download music,Download New Music,دانلود اهنگ گلچین شده,کد آهنگ پیشواز ایرانسل نرو محسن یاحقی, نرو محسن یاحقی اهنگ جدید,Iranian Music,

متن آهنگ نرو محسن یاحقی
Lyrics Music Mohsen Yahaghi Naro

متن آهنگ نرو محسن یاحقی

 

ترانه و شعر آهنگ نرو محسن یاحقی

میشکنه بغضم تو گلوم کجایی تنها آرزوم اول قصه ایم هنوز چرا میگی شدیم تموم
تو قلبه من هستی هنوز دوست دارم اما چه سود درسته عاشقم ولی سزای من گریه نبود

بی صدا از این خونه نرو حاله دلم داغونه نرو اگر چه سخته ادامه دادن سخت نمی مونه نرو
بی صدا از این خونه نرو حاله دلم داغونه نرو اگر چه سخته ادامه دادن سخت نمی مونه نرو

تکست آهنگ نرو محسن یاحقی

تا تو را ندیده بودم دنیا واسه من دنیای تنهایی بود
تا تو اومدی تو زندگیمو عشق لحظه ی خوبو تماشایی بود

با تو آغاز قشنگی داشتم وقتی دیدم که کنارم شادی
موندگار شدم تو دنیایی که تو به من جرات موندن دادی

بی صدا از این خونه نرو حاله دلم داغونه نرو اگر چه سخته ادامه دادن سخت نمی مونه نرو
بی صدا از این خونه نرو حاله دلم داغونه نرو اگر چه سخته ادامه دادن سخت نمی مونه نرو

بی صدا از این خونه نرو حاله دلم داغونه نرو اگر چه سخته ادامه دادن سخت نمی مونه نرو
بی صدا از این خونه نرو حاله دلم داغونه نرو اگر چه سخته ادامه دادن سخت نمی مونه نرو

**

http://www.faratext.com/10927/lyrics-%d9%85%d8%aa%d9%86-%d8%a2%d9%87%d9%86%da%af-%d9%86%d8%b1%d9%88-%d9%85%d8%ad%d8%b3%d9%86-%db%8c%d8%a7%d8%ad%d9%82%db%8c.html







برچسب ها دانلود آهنگ جدید دانلود موزیک نرو محسن یاحقی دانلود موزیک جدید متن ترانه نرو محسن یاحقی دانلود بهترین آهنگها دانلود آهنگ نرو محسن یاحقی کیفیت 320 دانلود ترانه نرو محسن یاحقی دانلود نرو محسن یاحقی mp3 نرو محسن یاحقی دانلود رایگان اهنگ نرو محسن یاحقی دانلود آهنگ زیبا کد آوای انتظار همراه اول نرو محسن یاحقی کد آهنگ پیشواز همراه اول نرو محسن یاحقی دانلود آهنگ 97 دانلود آهنگ نرو محسن یاحقی ریمیکس Remix دانلود اهنگ ایرانی دانلود آهنگ نرو محسن یاحقی متن آهنگ نرو محسن یاحقی دانلود متن اهنگ نرو محسن یاحقی متن موزیک نرو محسن یاحقی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو