loading...

98music03

چشم انتظار ِ توأمشاید از راه برسیتو تموم ِ آرزو و امیدتویی که مقدسیبین که خستم از این دورینگو عشقم که مجبوریتو باید مال ِ من باشیتویی که با دلم جوریبیا جانم بیا بیاعاشق ترینم بیا بیابیا که توو این سکو

♥حسـ ــین♥ بازدید : 111 سه شنبه 09 مرداد 1397



چشم انتظار ِ توأم
شاید از راه برسی
تو تموم ِ آرزو و امید
تویی که مقدسی

بین که خستم از این دوری
نگو عشقم که مجبوری
تو باید مال ِ من باشی


تویی که با دلم جوری

بیا جانم بیا بیا
عاشق ترینم بیا بیا
بیا که توو این سکوت ِ شب
بشی با من دیگه همصدا

تورو خواسته دل از خدا
تورو قسم به این شبا
دلم به دیدنت خوشه
به خاطر ِ دلم بیا


نگو که باور ندارم
نگو که دوستت دارم
تموم ِ دلخوشیم اینه
رو شونت سر بذارم

دلم طاقت نداره
تورو تنها میبینه
ببین حرفات چه شیرینه
به قلب ِ خسته میشینه

بیا جانم بیا بیا
عاشق ترینم بیا بیا
بیا که توو این سکوت ِ شب
بشی با من دیگه همصدا

تورو خواسته دل از خدا
تورو قسم به این شبا
دلم به دیدنت خوشه
به خاطر ِ دلم بیا

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو