loading...

98music03

دانلود آهنگ جدید,تکست آهنگ زیبای هم خونه از نیما زئوس,دانلود موزیک جدید,کد آوای انتظار همراه اول زیبای هم خونه از نیما زئوس,Iranian Music,دانلود  زیبای هم خونه از نیما زئوس,دانلود اهنگ ایرانی,دان

♥حسـ ــین♥ بازدید : 69 یکشنبه 01 مهر 1397

دانلود آهنگ جدید,تکست آهنگ زیبای هم خونه از نیما زئوس,دانلود موزیک جدید,کد آوای انتظار همراه اول زیبای هم خونه از نیما زئوس,Iranian Music,دانلود  زیبای هم خونه از نیما زئوس,دانلود اهنگ ایرانی,دانلود آهنگ زیبای هم خونه از نیما زئوس,متن آهنگ زیبای هم خونه از نیما زئوس,متن موزیک زیبای هم خونه از نیما زئوس,متن ترانه زیبای هم خونه از نیما زئوس,دانلود رایگان اهنگ زیبای هم خونه از نیما زئوس,دانلود آهنگ زیبای هم خونه از نیما زئوس ریمیکس Remix,mp3 زیبای هم خونه از نیما زئوس,دانلود آهنگ 97 ,دانلود آهنگ زیبا,کد آهنگ پیشواز همراه اول زیبای هم خونه از نیما زئوس,دانلود آهنگ زیبای هم خونه از نیما زئوس کیفیت 320,دانلود موزیک زیبای هم خونه از نیما زئوس,Text Music & Download music,کد آهنگ پیشواز ایرانسل زیبای هم خونه از نیما زئوس,Download New Music,دانلود ترانه زیبای هم خونه از نیما زئوس,دانلود بهترین آهنگها, زیبای هم خونه از نیما زئوس اهنگ جدید,دانلود اهنگ گلچین شده,دانلود متن اهنگ زیبای هم خونه از نیما زئوس,

عشق بچگیهای من ، ما تو رو هم شناختیم

عشقو با تو شروع کردیم ولی تهش که باختیم

یه عمری با خاطرات تو من روز خوش داشتم

یه عمر چشمامو به در اومدن تو کاشتم

.

.

.

خونه خالیه بی تو گمونم دارم میمیرم

عکست رو دیوار اتاق روزی هزار بار می بینم

بی معرفت رسمش نبود تو این خونه جام بذاری

بی سر صدا آروم بری رو قلب من پا بذاری



این دیگه حرف آخره حتی خدا هم نمیخواد

خیالتو راحت باشه دیگه سراغت نمیام

تموم کوچه هارو من هی دنبالت قدم زدم

همش صدات میکردمو دنبال تو میومدم



عشق بچگیهای من ، ما تو رو هم شناختیم

عشقو با تو شروع کردیم ولی تهش که باختیم

یه عمری با خاطرات تو من روز خوش داشتم

یه عمر چشمامو به در اومدن تو کاشتم



حالا که اومدی داری با دل من بازی میکنی

عشق پاکمو داری ازم اخازی میکنی

اما من نمیذارم این دفه دلم بمیره

نمیذارم دیگه با نبودت گریم بگیره





Nima Zeus Ft Mahan Hajikhanian Ft. A.H - Hamkhuneh 128







برچسب ها دانلود آهنگ جدید تکست آهنگ زیبای هم خونه از نیما زئوس دانلود موزیک جدید کد آوای انتظار همراه اول زیبای هم خونه از نیما زئوس Iranian Music دانلود زیبای هم خونه از نیما زئوس دانلود اهنگ ایرانی دانلود آهنگ زیبای هم خونه از نیما زئوس متن آهنگ زیبای هم خونه از نیما زئوس متن موزیک زیبای هم خونه از نیما زئوس متن ترانه زیبای هم خونه از نیما زئوس دانلود رایگان اهنگ زیبای هم خونه از نیما زئوس دانلود آهنگ زیبای هم خونه از نیما زئوس ریمیکس Remix mp3 زیبای هم خونه از نیما زئوس دانلود آهنگ 97 دانلود آهنگ زیبا کد آهنگ پیشواز همراه اول زیبای هم خونه از نیما زئوس دانلود آهنگ زیبای هم خونه از نیما زئوس کیفیت 320 دانلود موزیک زیبای هم خونه از نیما زئوس Text Music & Download music
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو