loading...

98music03

متن ترانه آهای شما که عاشقینحقیقتو به من بگین حقیقتو به من بگینعاشق و معشوق کیه مقصد و مقصود چیهدرد چیه دوا چیهعابد و معبود کیه بمیرم ای دل ای دلکه آرامش نداریمیسوزی و بجز از خدا خواهش ندا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 234 یکشنبه 24 تیر 1397

متن ترانه

آهای شما که عاشقین
حقیقتو به من بگین حقیقتو به من بگین
عاشق و معشوق کیه 
مقصد و مقصود چیه
درد چیه دوا چیه
عابد و معبود کیه



بمیرم ای دل ای دل
که آرامش نداری
میسوزی و بجز از 
خدا خواهش نداری 
نشوندنت تو آتیش
تا که بال و پرت سوخت
الهی من بمیرم 
که آسایش نداری

ای دریغا چه روزایی که گذاشتی پشت سر حمیرا
امروز از دیروز و فردا از همیشه خسته تر
وای بهاران گذشت 
وای چه آسان گذشت
تا به کی جستجو جستجو
کو حقیقت کجاست 
کی پریشان ماست 
بشکف ای غنچه آرزو
آهای شما که عاشقین
حقیقتو به من بگین
حقیقتو به من بگین
عاشق و معشوق کیه 
مقصد و مقصود چیه
درد چیه دوا چیه
عابد و معبود کیه حمیرا

بمیرم ای دل ای دل
که آرامش نداری
میسوزی و بجز از 
خدا خواهش نداری 
نشوندنت تو آتیش
تا که بال و پرت سوخت
الهی من بمیرم 
که آسایش نداری

ای دریغا چه روزایی که گذاشتی پشت سر
امروز از دیروز و فردا از همیشه خسته تر
وای بهاران گذشت 
وای چه آسان گذشت
تا به کی جستجو جستجو
کو حقیقت کجاست 
کی پریشان ماست حمیرا
بشکف ای غنچه آرزو
آهای شما که عاشقین
حقیقتو به من بگین
حقیقتو به من بگین
عاشق و معشوق کیه 
مقصد و مقصود چیه
درد چیه دوا چیه
عابد و معبود کیه

http://nakaman.net/52174/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%A2%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%D9%85%D8%A7-%DA%A9%D9%87-%D8%B9%D8%A7%D8%B4%D9%82%DB%8C%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88.html

 







برچسب ها دانلود آهنگ آهای شما که عاشقین حقیقتو به من بگین حقیقتو به من بگین کیفیت 320 دانلود آهنگ آهای شما که عاشقین حقیقتو به من بگین حقیقتو به من بگین کیفیت عالی دانلود آهنگ آهای شما که عاشقین حقیقتو به من بگین حقیقتو به من بگین دانلود آهنگ آهای شما که عاشقین حقیقتو به من بگین حقیقتو به من بگین رمیکس Remix متن آهنگ آهای شما که عاشقین حقیقتو به من بگین حقیقتو به من بگین کد آوای انتظار همراه اول آهای شما که عاشقین حقیقتو به من بگین حقیقتو به من بگین کد آهنگ پیشواز ایرانسل آهای شما که عاشقین حقیقتو به من بگین حقیقتو به من بگین کد آهنگ پیشواز همراه اول آهای شما که عاشقین حقیقتو به من بگین حقیقتو به من بگین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو