loading...

98music03

,    ,    دانلود آهنگ امیر علی میگی عاشقمی,    دانلود آهنگ میگی عاشقمی از رضا صادقی,    دانلود آهنگ میگی عاشقمی عبدالمالکی,   

♥حسـ ــین♥ بازدید : 130 دوشنبه 11 تیر 1397



,   
,    دانلود آهنگ امیر علی میگی عاشقمی
,    دانلود آهنگ میگی عاشقمی از رضا صادقی
,    دانلود آهنگ میگی عاشقمی عبدالمالکی
,    دانلود اهنگ بس کن میدونم امیر علی
,    دانلود آهنگ خط و نشون 1 از امیر علی
,    منو سیاه نکن من خودم ذغال فروشم
,    دانلود آهنگ بس کن از امیرعلی با کیفیت 320
,    دانلود اهنگ میگن دلت گرفته از امیرعلی
,    میگی عاشقمی رضا صادقی
,   

https://upmusics.com/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%82%D8%AF%DB%8C%D9%85%DB%8C-%D8%A7%D9%85%DB%8C%D8%B1-%D8%B9%D9%84%DB%8C-%D8%AE%D8%B7-%D9%88-%D9%86%D8%B4%D9%88%D9%86-1/

دانلود آهنگ قدیمی امیر علی خط و نشون 1
موزیک قدیمی و شنیدنی و ماندگار خواننده امیرعلی بنام خط و نشون 1 همراه با متن آهنگ و کیفیت عالی

ترانه سرا / آهنگسازی : امیر علی /  تظیم کنندگان : امیر علی ، دیجی بلک زینگ و سعید ساشا

Download Old Song  Amir Ali – Khato Neshon Direct Link MP3 In UpMusics

amir ali khat دانلود آهنگ قدیمی امیر علی خط و نشون 1

 

♪♪♫♫♪♪♯

بس کن میدونم که تو عاشق دعواهو خطونشونی ♫
پیشت نمیام میدونم که نباشم تنها میمونی ♫
نگو قولو قرار که دلیله جدایی رو خودت میدونی ♫
میگی عاشقمی آخه عاشق اینجوری من که ندیدم ♫
راهی که میری همه خط کشی هاشو خودم کشیدم ♫
برو قصه بساز واسه یه نفره دیگه که من پریدم ♫
میگی عاشقمی آخه عاشق اینجوری من که ندیدم ♫

UpMusicTag دانلود آهنگ قدیمی امیر علی خط و نشون 1
راهی که میری همه خط کشی هاشو خودم کشیدم ♫
برو قصه بساز واسه یه نفره دیگه که من پریدم♫
منو سیاه نکن مگه نمیدونی عمریه ذغال فروشم ♫
منو میترسونی بابا گرگمو لباس بره میپوشم ♫
تو خیال میکنی که من بردهو غلام حلقه به گوشم ♫
میگی عاشقمی آخه عاشق اینجوری من که ندیدم ♫
راهی که میری همه خط کشی هاشو خودم کشیدم ♫
برو قصه بساز واسه یه نفره دیگه که من پریدم ♫
میگی عاشقمی آخه عاشق اینجوری من که ندیدم ♫
راهی که میری همه خط کشی هاشو خودم کشیدم ♫
برو قصه بساز واسه یه نفره دیگه که من پرید ♫

♪♪♫♫♪♪♯

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود آهنگ امیر علی میگی عاشقمی دانلود آهنگ میگی عاشقمی از رضا صادقی دانلود آهنگ میگی عاشقمی عبدالمالکی دانلود اهنگ بس کن میدونم امیر علی دانلود آهنگ خط و نشون 1 از امیر علی منو سیاه نکن من خودم ذغال فروشم دانلود آهنگ بس کن از امیرعلی با کیفیت 320 دانلود اهنگ میگن دلت گرفته از امیرعلی میگی عاشقمی رضا صادقی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو