loading...

98music03

سپیده دم نم نم بارون و پروازیه حس غریب اواز یه بهانه واسه اغازای عشق من اوج پاییز شد با تو بهانمتا مرز عشق من باید ببارموقتی باشی تا ابد تو یارمیک شب تو خواب دیدم که توی اسمونتوی دستای تو شدم رنگین کم

♥حسـ ــین♥ بازدید : 148 چهارشنبه 23 آبان 1397

سپیده دم نم نم بارون و پرواز
یه حس غریب اواز یه بهانه واسه اغاز
ای عشق من اوج پاییز شد با تو بهانم
تا مرز عشق من باید ببارم
وقتی باشی تا ابد تو یارم
یک شب تو خواب دیدم که توی اسمون
توی دستای تو شدم رنگین کمون


هفت رنگ اشنا منم در یاد تو
اگه باشی با من منم فریاد تو
طلوع کن تو ای خورشید طلایی
از پشت ابرا قلبمو نگا کن
تویی که حس عشق روی لبهام
اگه پاییزی توی شبهام
سپیده دم نم نم بارون و پرواز
یه حس غریب اواز یه بهانه واسه اغاز
ای عشق من اوج پاییز شد با تو بهانم
تا مرز عشق من باید ببارم
وقتی باشی تا ابد تو یارم
یک شب تو خواب دیدم که توی اسمون
توی دستای تو شدم رنگین کمون
هفت رنگ اشنا منم در یاد تو
اگه باشی با من منم فریاد تو
طلوع کن تو ای خورشید طلایی
از پشت ابرا قلبمو نگا کن
تویی که حس عشق روی لبهام
منو تا عشق با خود همصدا کن







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو