loading...

98music03

متن آهنگ ماشین رپ (با فایق) امیر خلوت-ورس 1فکر نمیکنم به عقب نشینی//فکر نکنم بتونی منو هدف بگیریچون تار و پود خیابونه بافتای بدنم//کسایی که بدخوان صاف لای کفننحرکت ماهارو میبینی دیدنی تو نور//آرزوی مث

♥حسـ ــین♥ بازدید : 102 یکشنبه 04 فروردین 1398


متن آهنگ ماشین رپ (با فایق) امیر خلوت

-ورس 1
فکر نمیکنم به عقب نشینی//فکر نکنم بتونی منو هدف بگیری
چون تار و پود خیابونه بافتای بدنم//کسایی که بدخوان صاف لای کفنن
حرکت ماهارو میبینی دیدنی تو نور//آرزوی مثل ما بودنو میبری تو گور
که بیخیال دنیا و باشی رو به راه اسیر رفقای مشتی و چایی خونه ها(یا علی)
اینم میگم به لامتوریاش//اینجا میدونه جنگه نی خالتوری جاش
میگم مرد باش با مرامو مشتی//داشمون مینازه به خطو خالکوبیاش(هه هه)


قلم حق داره بش حق میدم//همه عینهو کنه به تنش چسبیدن
به حرفم حاجی ایمان دارم//تموم شد روشن کن یه نخ سیگار واسم
(کورس)
-ورس2

گوش کن تو نمیری اصلا اوضاعیه//یارو میخونه خب ولی صدا قلابیه
رو بیت 4 تایی میره بی کنتر//خب بسه خندیدیم نگیر حاجی بی خودتو
تُند زبونم آتیش میزنه//مرد اونیه که تو سختی پا پیش میبره
شما لاف مردیو زدی زادییدی زیرش//تو اول راهیو ما میشیم پیرش
رپ ماشینمه بدنشو قُر نمیکنم//هیچوقت با این چاقالا من بُر نمیخورم
منم اشتباه زیاد کردم//که رو دادم که نخاله ها زیاد تر شن
خلاصه ی حرف ماها خراب رفیقیم//خالطور خونه شلاله بتیغی
هنوز زندمو کار دارم با رپ//با مغزت کار دارم بازم
(مرکز ریکورد)







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو