loading...

98music03

X دانلود آهنگ ماتم عشق افشین سپهر X دانلود آهنگ خاطره افشین سپهر X افشین سپهر گلکم X دانلود آهنگ یه شب عاشقانه برات گریه کردم X اهنگ یه شب عاشقانه برات گریه کردم X یه شب

♥حسـ ــین♥ بازدید : 528 سه شنبه 18 اردیبهشت 1397
X دانلود آهنگ ماتم عشق افشین سپهر X دانلود آهنگ خاطره افشین سپهر X افشین سپهر گلکم X دانلود آهنگ یه شب عاشقانه برات گریه کردم X اهنگ یه شب عاشقانه برات گریه کردم X یه شب عاشقانه برات گریه کردم معین X دانلود فول آلبوم افشین سپهر X دانلود رایگان فول آلبوم افشین سپهر X دانلود آهنگ عجب حوصله داری افشین سپهر

http://nakaman.ir/29978/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%BA%D9%85%DA%AF%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%A7%D8%AA%D9%85-%D8%B9%D8%B4%D9%82-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%D9%81%D8%B4%DB%8C%D9%86-%D8%B3%D9%BE%D9%87.html

متن آهنگ

الهی نسوزی تو گفتی بسوزم
گذاشتی که هر شب به ره چشم بدوزم
من از گریه هر شب یه دریا می سازم
همه زندگیمو به چشمات می بازم

صدای دلم رو تو نشنیده رفتی
خرابه تو گشتم کلامی نگفتی
تو را میسپارم به دست خدایم
فقط او شنیده همیشه صدایم
تو را میسپارم به دست خدایم
فقط او شنیده همیشه صدایم
یه شب عاشقانه برات گریه کردم
تو هرگز ندیدی به لب آه سرد
تو با بی وفایی به خاکم نشوندی
منه ساده دل رو به غربت کشوندی
نمی بخشمت من ببین روزگارم
ببین از جدایی چه بر سینه دارم
تو را میسپارم به دست خدایم
فقط او شنیده همیشه صدایم
تو را میسپارم به دست خدایم
فقط او شنیده همیشه صدایم

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها دانلود آهنگ ماتم عشق افشین سپهر دانلود آهنگ خاطره افشین سپهر افشین سپهر گلکم دانلود آهنگ یه شب عاشقانه برات گریه کردم اهنگ یه شب عاشقانه برات گریه کردم یه شب عاشقانه برات گریه کردم معین دانلود فول آلبوم افشین سپهر دانلود رایگان فول آلبوم افشین سپهر دانلود آهنگ عجب حوصله داری افشین سپهر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو