loading...

98music03

,    متن آهنگ فریدون آسرایی گل نازم,    دانلود آهنگ گل نازم فریدون آسرایی با کیفیت 320,    دانلود آهنگ گل نازم فریدون آسرایی و حسین تهی,   

♥حسـ ــین♥ بازدید : 134 پنجشنبه 13 دی 1397

,    متن آهنگ فریدون آسرایی گل نازم
,    دانلود آهنگ گل نازم فریدون آسرایی با کیفیت 320
,    دانلود آهنگ گل نازم فریدون آسرایی و حسین تهی
,    آهنگ قدیمی گل نازم
,    اهنگ بی کلام گل نازم
,    گل نازم تو با من مهربون باش تهی
,    دانلود آهنگ ریمیکس گل نازم فریدون آسرایی
,    دانلود آهنگ گل نازم حسین تهی با لینک مستقیم
,    فریدون آسرایی gole naz گل ناز

,   

 

♫♫ گل نازم تو با من مهربون باش
واسه چشمام پل رنگین کمون باش
اسیر باد و بارونم شب روز
گل این باغ بی نام ونشون باش
من عاشقی دل خونم شکسته ای محزونم
پناه این دل بی آشیون باش
دلم تنگه تو با من مهربون باش
گل نازا ! آسمونم بی ستارست
مثل ابرا دل من پاره پارست
دوباره عطر تو پیچیده در باغ
نفس امشب برام عمر دوبارست
من عاشقی دل خونم شکسته ای محزونم
پناه این دل بی آشیون باش
دلم تنگه تو با من مهربون باش
گل نازم بگو بارون بباره
که چشمات و به یاد من بیاره
تماشای تو زیر عطر بارون
چه با من می کنه امشب دوباره
شب و تنهایی ماه و ستاره .....
من عاشقی دل خونم شکسته ای محزونم
پناه این دل بی آشیون باش
دلم تنگه تو با من مهربون باش .... ♫♫

http://www.irmp3.ir/







برچسب ها متن آهنگ فریدون آسرایی گل نازم دانلود آهنگ گل نازم فریدون آسرایی با کیفیت 320 دانلود آهنگ گل نازم فریدون آسرایی و حسین تهی آهنگ قدیمی گل نازم اهنگ بی کلام گل نازم گل نازم تو با من مهربون باش تهی دانلود آهنگ ریمیکس گل نازم فریدون آسرایی دانلود آهنگ گل نازم حسین تهی با لینک مستقیم فریدون آسرایی gole naz گل ناز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو