loading...

98music03

آهنگ یار مو کوتاه مرتضی یار موکوتاه لبی یا اوتاه با حرف بچه ها نری تو کوچه هاخودتو بپاه نگیرنتا نگیرنتا نبرنتاآخ تن تو بهار بهار پیرهن تو نگار نگار عاشقهای تو هزار هزارچکنم به کار کردگا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 143 چهارشنبه 04 مهر 1397

آهنگ یار مو کوتاه مرتضی

 یار موکوتاه لبی یا اوتاه با حرف بچه ها نری تو کوچه ها
خودتو بپاه نگیرنتا نگیرنتا نبرنتا
آخ تن تو بهار بهار 
پیرهن تو نگار نگار 
عاشقهای تو هزار هزار
چکنم به کار کردگار


خدا خودش میدونه 
اون یار عاشقونه 
دست به دعا میگرن 
میارنت به خونه
الستون و ولستو ما را به هم برسون
الستون و ولستو ما را به هم برسون

تو مثل چشمه صافی من مثل برگ بیدم 
تو آئینه های قلبت عکس خودم را دیدم


تو مثل چشمه صافی من مثل برگ بیدم 
تو آئینه های قلبت عکس خودم را دیدم



یار موکوتاه لبی یا اوتاه با حرف بچه ها نری تو کوچه ها
خودتو بپاه نگیرنتا نگیرنتا نبرنتا
آخ تن تو بهار بهار 
پیرهن تو نگار نگار 
عاشقهای تو هزار هزار
چکنم به کار کردگار
خدا خودش میدونه 
اون یار عاشقونه 
دست به دعا میگرن 
میارنت به خونه
الستون و ولستو ما را به هم برسون 
الستون و ولستو ما را به هم برسون 

یار موکوتاه لبی یا اوتاه با حرف بچه ها نری تو کوچه ها
یار موکوتاه لبی یا اوتاه با حرف بچه ها نری تو کوچه ها
یار موکوتاه لبی یا اوتاه با حرف بچه ها نری تو کوچه ها
یار موکوتاه لبی یا اوتاه با حرف بچه ها نری تو کوچه ها


یار موکوتاه لبی یا اوتاه با حرف بچه ها نری تو کوچه ها
تو مثل شاخه گل من مثل اشک بارون
خودتو بپاه نگیرنتا نگیرنتا نبرنتا
آخ تن تو بهار بهار 
پیرهن تو نگار نگار 
عاشقهای تو هزار هزار
چکنم به کار کردگار
خدا خودش میدونه 
اون یار عاشقونه 
دست به دعا میگرن 
میارنت به خونه
الستون و ولستو ما را به هم برسون 
الستون و ولستو ما را به هم برسون 


تو مثل چشمه صافی من مثل برگ بیدم 
تو آئینه های قلبت عکس خودم را دیدم 
تو مثل چشمه صافی من مثل برگ بیدم 
تو آئینه های قلبت عکس خودم را دیدم


یار موکوتاه لبی یا اوتاه با حرف بچه ها نری تو کوچه ها
تو مثل شاخه گل من مثل اشک بارون
خودتو بپاه نگیرنتا نگیرنتا نبرنتا
آخ تن تو بهار بهار 
پیرهن تو نگار نگار 
عاشقهای تو هزار هزار
چکنم به کار کردگار
خدا خودش میدونه 
اون یار عاشقونه 
دست به دعا میگرن 
میارنت به خونه
الستون و ولستو ما را به هم برسون 
الستون و ولستو ما را به هم برسون 

یار موکوتاه لبی یا اوتاه با حرف بچه ها نری تو کوچه ها
یار موکوتاه لبی یا اوتاه با حرف بچه ها نری تو کوچه ها
یار موکوتاه لبی یا اوتاه با حرف بچه ها نری تو کوچه ها
یار موکوتاه لبی یا اوتاه با حرف بچه ها نری تو کوچه ها







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو