loading...

98music03

متن آهنگ یلدا امین و امید Lyrics Music Amin And Omid Yalda   ترانه و شعر آهنگ یلدا امین و امید هر روز یلداست هر شب یلداست تو که نیستی پیشه من عشقت تنهاست یادت میفتم دل آروم میگیره یادم که م

♥حسـ ــین♥ بازدید : 197 یکشنبه 29 مهر 1397

متن آهنگ یلدا امین و امید
Lyrics Music Amin And Omid Yalda

متن آهنگ یلدا امین و امید

 

ترانه و شعر آهنگ یلدا امین و امید

هر روز یلداست هر شب یلداست تو که نیستی پیشه من عشقت تنهاست
یادت میفتم دل آروم میگیره یادم که میای چشمام بارون میگیره

هر روز یلداست هر شب یلداست تو کجایی عشقه من عشقت اینجاست
هر روز یلداست هر شب یلداست تو کجایی عشقه من عشقت اینجاست , عشقت اینجاست

تکست آهنگ یلدا امین و امید

هر روز یلداست هر شب یلداست تو که نیستی پیشه من عشقت تنهاست
یادت میفتم دل آروم میگیره یادم که میای چشمام بارون میگیره

هر روز یلداست هر شب یلداست تو کجایی عشقه من عشقت اینجاست
هر روز یلداست هر شب یلداست تو کجایی عشقه من عشقت اینجاست , عشقت اینجاست

**

http://www.faratext.com/1400/lyrics-%d9%85%d8%aa%d9%86-%d8%a2%d9%87%d9%86%da%af-%db%8c%d9%84%d8%af%d8%a7-%d8%a7%d9%85%db%8c%d9%86-%d9%88-%d8%a7%d9%85%db%8c%d8%af.html







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو