دانلود آهنگ جدید حامد محضرنیا من عاشق توام
Download New Music Hamed Mahzarnia Man Asheghe Toam

آهنگ حامد محضرنیا به نام من عاشق توام

بازم من عاشق توام دلواپس توام تو هم نفسمی

تو همه کسمی نذار این عشقمون از هم بپاشه

ترانه : امیر طغرایی + موزیک : عماد طغرایی + تنظیم : مهدی معظم

دانلود آهنگ جدید حامد محضرنیا من عاشق توام

 

متن آهنگ من عاشق توام از حامد محضرنیا

توی شرایط سختی گفتم نرو ولی تو رفتی
آره نبودم اونی که بری باهاش به سمت خوشبختی

باور نمیکنم میری دست منو نمیگیری
از هر چی که بدم اومد آخر سر خودم اومد

بازم من عاشق توام دلواپس توام تو هم نفسمی
Bazam Man Asheghe Toam Delvapase Toam To Ham Nafasami

تو همه کسمی نذار این عشقمون از هم بپاشه
To Hame Kasami Nazar In Eshghemoon Az Ham Bepashe

بازم من عاشق توام دلواپس توام تو هم نفسمی
Bazam Man Asheghe Toam Delvapase Toam To Ham Nafasami

تو همه کسمی نذار این عشقمون از هم بپاشه
To Hame Kasami Nazar In Eshghemoon Az Ham Bepashe

ترانه آهنگ من عاشق توام از حامد محضرنیا

توی شرایط سختی گفتم نرو ولی تو رفتی
آره نبودم اونی که بری باهاش به سمت خوشبختی

بازم من عاشق توام دلواپس توام تو هم نفسمی
Bazam Man Asheghe Toam Delvapase Toam To Ham Nafasami

تو همه کسمی نذار این عشقمون از هم بپاشه
To Hame Kasami Nazar In Eshghemoon Az Ham Bepashe

بازم من عاشق توام دلواپس توام تو هم نفسمی
Bazam Man Asheghe Toam Delvapase Toam To Ham Nafasami

تو همه کسمی نذار این عشقمون از هم بپاشه
To Hame Kasami Nazar In Eshghemoon Az Ham Bepashe