loading...

98music03

آهنگ نازنین طوفاندانلود آهنگ  نازنین طوفان,کد آوای انتظار همراه اول  نازنین طوفان,دانلود آهنگ  نازنین طوفان کیفیت 320,متن آهنگ  نازنین طوفان,کد آهنگ پیشواز همراه اول  نازنین ط

♥حسـ ــین♥ بازدید : 126 چهارشنبه 14 شهریور 1397


آهنگ نازنین طوفان
دانلود آهنگ  نازنین طوفان,کد آوای انتظار همراه اول  نازنین طوفان,دانلود آهنگ  نازنین طوفان کیفیت 320,متن آهنگ  نازنین طوفان,کد آهنگ پیشواز همراه اول  نازنین طوفان,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  نازنین طوفان,دانلود آهنگ  نازنین طوفان رمیکس Remix,
 یار خوب و نازنینم لحظه های واپسینم
کاشکی پیش مرگ توباشم غم چشماتو نبینم
ای تن تو مر مر پاک چهره از چشم تو نمناک
ای هوای تو به عطر بوی بارون خوردهء خاک

تو هوای سرد خونه دیگه بویه تو نمونده


آینه نشسته اما دیگه رویه تو نمونده من و مدم تو سرابی یه غروبه بی حجابی
گل سرخ عشقی اما روی موج تند آبی


یار خوب و نازنینم لحظه های واپسینم
کاشکی پیش مرگ توباشم غم چشماتو نبینم
ای تن تو مر مر پاک چهره از چشم تو نمناک
ای هوای تو به عطر بوی بارون خوردهء خاک

من یه فریاد شکسته باغ سبزم اما بسته
شبنم سرد نبودن روی صورتم نه نشسته
تو دیگه این دم آخر بیا هم صدای من باش
من که بیمار تو هستم تو بیا دوای من باش

بی تو اینجا تک و تنهام تو بیا 
من شبم تشنهء فردام تو بیا







برچسب ها دانلود آهنگ نازنین طوفان کد آوای انتظار همراه اول نازنین طوفان دانلود آهنگ نازنین طوفان کیفیت 320 متن آهنگ نازنین طوفان کد آهنگ پیشواز همراه اول نازنین طوفان کد آهنگ پیشواز ایرانسل نازنین طوفان دانلود آهنگ نازنین طوفان رمیکس Remix
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو