loading...

98music03

,    دانلود آهنگ مگه دستاش غریبه نیست فرزاد فرزین,    دانلود آهنگ خیانت فرزاد فرزین با کیفیت 320,    دانلود اهنگ خیانت فرزاد فرزین,    آهنگ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 55 دوشنبه 12 شهریور 1397


,    دانلود آهنگ مگه دستاش غریبه نیست فرزاد فرزین
,    دانلود آهنگ خیانت فرزاد فرزین با کیفیت 320
,    دانلود اهنگ خیانت فرزاد فرزین
,    آهنگ خیانت علیرضا روزگار
,    دانلود آهنگ خیانت کردی
,   

https://tabtaraneh.net

 

دارم اینجا تلف میشم

تنم بدجوری میلرزه

هوا سنگین و تاریکه

به یه لعنت نمی ارزه

بگو که خواب میبینم

بگو که این یه کابوسه

داره قلبم تو این سینه

از این تصویر میپوسه

چرا خوشحال خوشحالی

چرا چشمات پره نازه

مگه دستاش غریبه نیست

که با دست تو میسازه

چرا خوشحال خوشحالی

چرا چشمات پره نازه

مگه دستاش غریبه نیست

که با دست تو میسازه

مگه من واسه تو چی کم گذاشتم

حالا از همه زندگی خستم

وقتی که تورو من

پا به پای اون دیدم

آخه من واسه تو چی کم گذاشتم

حالا از همه زندگی خستم

وقتی که تورو من

پا به پای اون دیدم

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود آهنگ مگه دستاش غریبه نیست فرزاد فرزین دانلود آهنگ خیانت فرزاد فرزین با کیفیت 320 دانلود اهنگ خیانت فرزاد فرزین آهنگ خیانت علیرضا روزگار دانلود آهنگ خیانت کردی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو