loading...

98music03

آهنگ لیلی کجائی تارا اهای لیلی کجایی ببینی مجنون ما رومیگی چیکار کنم دل بیقرارواهای شیرین کجایی ببینی فرهاد ماروبمن نشون بدی راه فرارونمیخواستم دلم دیوونه باشه اسیر حرف عاشقونه باشهنمیخواستم بیاد

♥حسـ ــین♥ بازدید : 169 جمعه 02 شهریور 1397

آهنگ لیلی کجائی تارا

 اهای لیلی کجایی ببینی مجنون ما رو
میگی چیکار کنم دل بیقرارو
اهای شیرین کجایی ببینی فرهاد مارو
بمن نشون بدی راه فرارو
نمیخواستم دلم دیوونه باشه اسیر حرف عاشقونه باشه
نمیخواستم بیاد همخونه باشه
واسه قلبم یکی یکدونه باشه


اهای لیلی کجایی ببینی مجنون ما رو
میگی چیکار کنم دل بیقرارو
روز اول اونو دیدمش پسندیدمش
اره بدلم نشست رنگ روشن چشمونش
بخدا که پر از غروره را رفتنش
هنوزم دل من میزنه واسه دیدنش
دیدی اخر چطو شد
چطو شد؟

بلبخندش دلو یکشبه باختم
من عشقو با نگاه اون شناختم
توی خوابو خیال بهشتو ساختم
خدای من شدو بازم اونو ساختم
اهای لیلی کجایی ببینی مجنون ما رو
میگی چیکار کنم دل بیقرارو
اهای شیرین کجایی ببینی فرهاد مارو
بمن نشون بدی راه فرارو
اهای لیلی کجایی ببینی مجنون ما رو
بمن نشون بدی راه فرارو
اهای شیرین کجایی ببینی فرهاد مارو
میگی چیکار کنم دل بیقرارو







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول لیلی کجائی تارا متن آهنگ لیلی کجائی تارا دانلود آهنگ لیلی کجائی تارا کیفیت 320 دانلود آهنگ لیلی کجائی تارا کد آوای انتظار همراه اول لیلی کجائی تارا کد آهنگ پیشواز ایرانسل لیلی کجائی تارا دانلود آهنگ لیلی کجائی تارا رمیکس Remix
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو