loading...

98music03

چی شد عوض شدی چی بین ما گذشتچی شد دیگه دلت به خونه برنگشتدستای تو منو باور نمیکنهحرفام حال تو بهتر نمیکنههرچی دلم شکست مغرورتر شدیسمت تو اومدم تو دورتر شدیحالا به چشم به تو مثل غریبه هاماز خونه خسته و

♥حسـ ــین♥ بازدید : 127 سه شنبه 23 مرداد 1397

چی شد عوض شدی چی بین ما گذشت
چی شد دیگه دلت به خونه برنگشت

دستای تو منو باور نمیکنه
حرفام حال تو بهتر نمیکنه
هرچی دلم شکست مغرورتر شدی
سمت تو اومدم تو دورتر شدی


حالا به چشم به تو مثل غریبه هام
از خونه خسته و از زندگیم جدام


ولی هنوز دوست دارم جای تو تو قلبمه
تو که نباشی خونه واسه من جهنمه
باور نکن که قلب من آروم و خوشبخته
این زندگی بدون تو هر ثانیش سخته

♫♫



ولی هنوز دوست دارم جای تو تو قلبمه
تو که نباشی خونه واسه من جهنمه
باور نکن که قلب من آروم و خوشبخته
این زندگی بدون تو هر ثانیش سخته







برچسب ها دانلود آهنگ غریبه سحر رمیکس Remix متن آهنگ غریبه سحر دانلود آهنگ غریبه سحر کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل غریبه سحر دانلود آهنگ غریبه سحر کد آوای انتظار همراه اول غریبه سحر کد آهنگ پیشواز همراه اول غریبه سحر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو