loading...

98music03

آهنگ شوخی کردم محسن غلامی شوخی کردم دوست دارماسمم رو از روی اسمت بر میدارمشوخی کردم بر میگردممن دیگه از با تو بودن توبه کردمشوخی کردم پشیمونمعمرا اگه پای وعده هام بمونمپشیمونم گندت کردمخوشحالم که

♥حسـ ــین♥ بازدید : 129 پنجشنبه 18 مرداد 1397


آهنگ شوخی کردم محسن غلامی

 شوخی کردم دوست دارم
اسمم رو از روی اسمت بر میدارم
شوخی کردم بر میگردم
من دیگه از با تو بودن توبه کردم
شوخی کردم پشیمونم
عمرا اگه پای وعده هام بمونم
پشیمونم گندت کردم
خوشحالم که هر جا پشتت صحبت کردم



رویای من رویای تو 
تو قلب این دنیا جایی نداشت
چشمای من چشمای تو 
چیزی واسه یادگاری جا نذاشت

*****
***** 


شوخی کردم دوست دارم
اسمم رو از روی اسمت برمیدارم

شوخی کردم دوست دارم
اسمم رو از روی اسمت بر میدارم
شوخی کردم بر میگردم
من دیگه از با تو بودن توبه کردم
شوخی کردم پشیمونم
عمرا اگه پای وعده هام بمونم
پشیمونم گندت کردم
خوشحالم که هر جا پشتت صحبت کردم

رویای من رویای تو 
تو قلب این دنیا جایی نداشت
چشمای من چشمای تو 
چیزی واسه یادگاری جا نذاشت

شوخی کردم دوست دارم
اسمم رو از روی اسمت برمیدارم

رویای من رویای تو 
تو قلب این دنیا جایی نداشت
چشمای من چشمای تو 
چیزی واسه یادگاری جا نذاشت

شوخی کردم دوست دارم
اسمم رو از روی اسمت برمیدارم







برچسب ها کد آوای انتظار همراه اول شوخی کردم محسن غلامی دانلود آهنگ شوخی کردم محسن غلامی رمیکس Remix کد آهنگ پیشواز ایرانسل شوخی کردم محسن غلامی متن آهنگ شوخی کردم محسن غلامی کد آهنگ پیشواز همراه اول شوخی کردم محسن غلامی دانلود آهنگ شوخی کردم محسن غلامی دانلود آهنگ شوخی کردم محسن غلامی کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو