loading...

98music03

بعضی وقتا بدجوری بغضم میگیره *بعضی وقتا بیچاره حسم میمیرهچراغا خاموشه خب دستام سرده دوباره *بعضی وقتا تنهایی گریم میگیرهحس حال خوندن دیگه تهش رسیده *دلم گرفته این چیزا سرش نمیشهنگام نکنید شکامو نمیخوا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 98 سه شنبه 09 مرداد 1397

بعضی وقتا بدجوری بغضم میگیره *بعضی وقتا بیچاره حسم میمیره

چراغا خاموشه خب دستام سرده دوباره *بعضی وقتا تنهایی گریم میگیره

حس حال خوندن دیگه تهش رسیده *دلم گرفته این چیزا سرش نمیشه

نگام نکنید شکامو نمیخوام ببینید *غرورم شکسته دستامو نمیخوام بگیرید

من ، همون ادمی که شاد بود همیشه *حالو روزم بده اینجوری نمیخوام ببینی

من تنهام فقط سیگارم میفهمه *من تنهام چقد این روزا بی رحمه

ااااااااااه * اصن حوصله ندارم

من تنهام چرا کسی نمیفهمه  * بعضی وقتا بدجوری بغضم میگیره

بعضی وقتا ....

 

وقتی مال من نباشی  * یعنی سهم دیگرونی

وقتی پیش من نباشی  * یعنی پیش اینو اونی



وقتی که دلم میگیره  *  تکیه به شونه ی دیوار 

پر دردی نمیفهمه  * کسی جز اتیش سیگار

وقتی دنیامو شکستن  * زیر پاها له شدم اما

زیر لب زمزمه میکرد  * تو برو خدانگهدار 

من میرم خدانگهدار

 

بعضی وقتا تنهایی میزنه به سرم  * بعضی وقتا خیلی خودمم میزنم

اینجوری نبین منو دل من مث تو شاد بود  * بعضی وقتا از یه کنایه بیشترم

چشام پر غمه سرمو بالا نمیارم  * بعضی وقتا با یه اشاره میشکنم

من مردم اینو کسی نمیدونه  * من مردم همون ادمه دیوونه

همون ادمی که تورو دوست داشت یه روزی  * دلش شکسته داره میره نمیمونه

بــابــا ببین پسرتو دیگه مرد شده  * اشکامو نبینید منم دلم سنگ شده

میگفت میاد یه روز میخندیم همیشه  * باسه روزایی که نیومد دلم تنگ شده

بعضی وقتا بدجوری بغضم میگیره

بعضی وقتا .....ه

 

گفتی دور شو از خیالم  * من که خیلی وقته دورم

تنها اشتباهم این بود  * فقط عاشق تو بودم

فقط عاشق تو بودم

فقط عاشق تو بودم 

فقط عاشق تو بودم

 

بهزاد پکس  * احمد سلو

میخوام بگیرید

من ، همون ادمی که شاد بود همیشه *حالو روزم بده اینجوری نمیخوام ببینی

من تنهام فقط سیگارم میفهمه *من تنهام چقد این روزا بی رحمه

ااااااااااه * اصن حوصله ندارم

من تنهام چرا کسی نمیفهمه  * بعضی وقتا بدجوری بغضم میگیره

بعضی وقتا ....

 

وقتی مال من نباشی  * یعنی سهم دیگرونی

وقتی پیش من نباشی  * یعنی پیش اینو اونی

وقتی که دلم میگیره  *  تکیه به شونه ی دیوار 

پر دردی نمیفهمه  * کسی جز اتیش سیگار

وقتی دنیامو شکستن  * زیر پاها له شدم اما

زیر لب زمزمه میکرد  * تو برو خدانگهدار 

من میرم خدانگهدار

 

بعضی وقتا تنهایی میزنه به سرم  * بعضی وقتا خیلی خودمم میزنم

اینجوری نبین منو دل من مث تو شاد بود  * بعضی وقتا از یه کنایه بیشترم

چشام پر غمه سرمو بالا نمیارم  * بعضی وقتا با یه اشاره میشکنم

من مردم اینو کسی نمیدونه  * من مردم همون ادمه دیوونه

همون ادمی که تورو دوست داشت یه روزی  * دلش شکسته داره میره نمیمونه

بــابــا ببین پسرتو دیگه مرد شده  * اشکامو نبینید منم دلم سنگ شده

میگفت میاد یه روز میخندیم همیشه  * باسه روزایی که نیومد دلم تنگ شده

بعضی وقتا بدجوری بغضم میگیره

بعضی وقتا .....ه

 

گفتی دور شو از خیالم  * من که خیلی وقته دورم

تنها اشتباهم این بود  * فقط عاشق تو بودم

فقط عاشق تو بودم

فقط عاشق تو بودم 

فقط عاشق تو بودم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو