loading...

98music03

منو ندید چه ساده باهام بد شد از دستم ناراحت شد من خواستم بمونه نشد اون ندید که چشام خیسه و رفت الان نیستش بدون تو همیشه پاییزه بازم به من نگاه نکرد و رفت یه غریبه دستشو گرفتو خوشحال بود چی شد حرفامون

♥حسـ ــین♥ بازدید : 39 سه شنبه 07 آبان 1398

منو ندید چه ساده باهام بد شد
از دستم ناراحت شد
من خواستم بمونه نشد
اون ندید که چشام خیسه و رفت الان نیستش
بدون تو همیشه پاییزه
بازم به من نگاه نکرد و رفت
یه غریبه دستشو گرفتو خوشحال بود
چی شد حرفامون
چشای غریبه هولش کرد
اون رفت و زیر قولش زد


دلم بازم تنها موند
چشات بی رحمه
شاید اونجوری که میخواست نبودم
اون میدونست که من خیلی حسودم
عاشق یکی بود که من نبودم
اون ندید که چشام خیسه و رفت الان نیستش
بدون تو همیشه پاییزه
بازم به من نگاه نکرد و رفت
یه غریبه دستشو گرفتو خوشحال بود
چی شد حرفامون
چشای غریبه هولش کرد
اون رفت و زیر قولش زد
دلم بازم تنها موند







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو