loading...

98music03

دانلود آهنگ زمونه نامرد رضا کرد ….. ♬♪♪♪🎵🎶🎵♪♪♪♬ ….. تیسه بیمه هوایی هاا، آواز خومه ها دلبر♬ღ♪♪ … تو ویی می زندگی و تره یاد نکمه دلبر♬ღ♪♪ …. اون همه خاطرات ره یار من پاک نک

♥حسـ ــین♥ بازدید : 106 پنجشنبه 17 مرداد 1398

دانلود آهنگ زمونه نامرد رضا کرد

….. ♪♪♪🎵🎶🎵♪♪♪ …..
تیسه بیمه هوایی هاا، آواز خومه ها دلبر♪♪

تو ویی می زندگی و تره یاد نکمه دلبر♪♪
….
اون همه خاطرات ره یار من پاک نکمه ها دلبر♪♪
….
شی بپاشی دل ره فریاد نکمه دلبر♪♪
.

 

 

هااای، امان امان امان امان….
.
زمونه نامرد خسته بومه.. از بی وفا دنیا زده بومه♪♪
….
کل عاشقی ره من سرد بدیمه، آخر شی دل ره پر درد بدیمه♪♪
….
تیسه بیمه هوایی ها، آواز خومه ها دلبر♪♪

تو ویی می زندگی هاا، تره یاد نکمه دلبر♪♪
اون همه خاطرات ره من خاک نکمه دلبر♪♪
شی بپاشی دل ره فریاد نکمه ها دلبر♪♪
رسوای مردمون وشنی حرفا
می دل ره لاب کنه تی ناز و ادا♪♪
این روزا خستمه تنهای تنهاø
آواز خومه و گوش هاده می صداø
چند ساله یار بوردی می دل دره درد♪♪
هلا درمه دنبال تنی رد

روزگار بی رحمه وی هاکرده بدø
امه عاشقی ره وی هاکرده ردø
تیسه بیمه هوایی ها آواز خومه ها دلبر♪♪
تو ویی می زندگی یار، تره یاد نکمه ها دلبر♪♪
اون همه خاطرات ره من خاک نکردمه دلبرø
شی بپاشی دل ره، فریاد نکمهø
تنی اسم ره بنویشتمه شنی بال♪♪
مره پیر هاکرده تی فکر و خیال♪♪
هر جا بوری ایمه من تنی دنبالø
چه انی سیاهه کیجا منی اقبال♪♪
تنظیم: رضا غلامی..

…..
♪♪♪🎵🎶🎵♪♪♪ …..

رضا کرد زمونه نامرد

 

 

 

منبع سویل موزیک







برچسب ها دانلود آهنگ زمونه نامرد رضا کرد دانلود ریمیکس زمونه نامرد رضا کرد کد آهنگ پیشواز زمونه نامرد رضا کرد برای ایرانسل دانلود آهنگ بی کلام زمونه نامرد رضا کرد کد آهنگ پیشواز زمونه نامرد رضا کرد برای همراه اول متن آهنگ زمونه نامرد رضا کرد دانلود آهنگ زمونه نامرد رضا کرد با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید زمونه نامرد رضا کرد لینک مستقیم دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو