loading...

98music03

,    ,    دانلود اهنگ امید کرمی دلبرم,    دانلود اهنگ امید کرمی دلبرم تاج سرم,    دانلود اهنگ امید کرمی دلبرم بی توبغل را چه کنم,  

♥حسـ ــین♥ بازدید : 257 چهارشنبه 26 تیر 1398


,   
,    دانلود اهنگ امید کرمی دلبرم
,    دانلود اهنگ امید کرمی دلبرم تاج سرم
,    دانلود اهنگ امید کرمی دلبرم بی توبغل را چه کنم
,    دانلود اهنگ امید کرمی دلبرم تاج سرم ببین چی اوردی سرم
,    دانلود اهنگ امید کرمی دلبرم رفت دلم رفت به دنبال دلش
,    دانلود اهنگ امید کرمی بنام بازداشتگاه
,    دانلود اهنگ امید کرمی بازداشتگاه
,    دانلود اهنگ امید کرمی مادر
,    دانلود اهنگ امید کرمی دلبرم میرود زخم زبان میشنوم

 

 

 

متن شعر دلبرم امید کرمی

اصن از عشق و عاشقی چیزی بارت هست
بنویسید روی قبرم شده خاکش سرد
یکم شلوغ بودش الان شده ساکتتر
عشقشم یکی بودش فقط تیکه بارش کرد
دلبرم رفت و دلم رفت به دنبال دلش
او به دنبال رقیب و دل به دنبال دلش
دل بکن ای دلکم عشق بیهوده مخواه
یار بیگانه نشو دلبر بیگانه مخواه
آدمک آخر دنیاست بخند
آدمک مرگ همینجاست بخند
آن دلی که زیر پاهایش مرد
دل این مریض تنهاست بخند
تو منو نخواستی ولی من پات بودم…

 

http://nakamantanha.rozblog.com

 

 







برچسب ها دانلود اهنگ امید کرمی دلبرم دانلود اهنگ امید کرمی دلبرم تاج سرم دانلود اهنگ امید کرمی دلبرم بی توبغل را چه کنم دانلود اهنگ امید کرمی دلبرم تاج سرم ببین چی اوردی سرم دانلود اهنگ امید کرمی دلبرم رفت دلم رفت به دنبال دلش دانلود اهنگ امید کرمی بنام بازداشتگاه دانلود اهنگ امید کرمی بازداشتگاه دانلود اهنگ امید کرمی مادر دانلود اهنگ امید کرمی دلبرم میرود زخم زبان میشنوم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو