loading...

98music03

,    تو همونی که واسم یه روزی زندگی بودی,    آهنگ با خاطراتت چه کنم رضا صادقی,    دانلود آهنگ بخوام از تو بگذرم بهنام صفوی 320,    بخوام از

♥حسـ ــین♥ بازدید : 1495 جمعه 08 تیر 1397



,    تو همونی که واسم یه روزی زندگی بودی
,    آهنگ با خاطراتت چه کنم رضا صادقی
,    دانلود آهنگ بخوام از تو بگذرم بهنام صفوی 320
,    بخوام از تو بگذرم با خاطراتت چکنم
,    بی تو با خاطراتت چه کنم
,    دانلود رایگان آهنگ بخوام از تو بگذرم رضا صادقی
,    دانلود آهنگ بخوام از تو بگذرم با صدای رضا صادقی
,    متن آهنگ بخوام از تو بگذرم رضا صادقی
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول بخوام از تو بگذرم
,   

http://www.myfaza2music.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%A8%D9%87%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%B5%D9%81%D9%88%DB%8C-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%AF%D9%84-%D8%AE%D8%B3%D8%AA%D9%87/

 

دانلود آهنگ و بسیار زیبای بهنام صفوی به نام دل خسته

Download beautiful Music Behnam Safavi in the name of Del Khasteh

دانلود از سایت فضا تو موزیک

Download from Site Faza2Music

با کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ با لینک مستقیم به همراه متن موزیک و پخش آنلاین

By Quality MP3 320 & 128 Direct link kbps Along with lyrics Music + Play Song

دانلود در ادامه مطلب

دانلود آهنگ بهنام صفوی به نام دل خسته با کیفیت 320 و 128

 

متن آهنگ دل خسته از بهنام صفوی

بخوام از تو بگذرم ، من با یادت چه کنم
تو رو از یاد ببرم ، با خاطراتت چه کنم
حتی از یاد ببرم تو و خاطراتتو
بگو من با این دل خونه خرابم چه کنم
تو همونی که واسم ، یه روزی زندگی بودی
توی رویاهای من ، عشق همیشگی بودی
آره سهم من فقط از عاشقی یه حسرته
بی کسی عالمی داره ، واسه ما یه عادته
چه طور از یاد ببرم اون همه خاطراتمو
آخه با چه جراتی به دل بگم نمون ، برو
دل دیگه خسته شده ، به حرف من گوش نمی ده
چشم به راه تو می مونه ، همیشه غرق امیده
چشم به راه تو می مونه ، همیشه غرق امیده
بخوام از تو بگذرم ، من با یادت چه کنم
تو رو از یاد ببرم ، با خاطراتت چه کنم
حتی از یاد ببرم تو و خاطراتتو
بگو من با این دل خونه خرابم چه کنم

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها تو همونی که واسم یه روزی زندگی بودی آهنگ با خاطراتت چه کنم رضا صادقی دانلود آهنگ بخوام از تو بگذرم بهنام صفوی 320 بخوام از تو بگذرم با خاطراتت چکنم بی تو با خاطراتت چه کنم دانلود رایگان آهنگ بخوام از تو بگذرم رضا صادقی دانلود آهنگ بخوام از تو بگذرم با صدای رضا صادقی متن آهنگ بخوام از تو بگذرم رضا صادقی کد آهنگ پیشواز همراه اول بخوام از تو بگذرم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو