loading...

98music03

چند روزی که چشمام به در و حالم خرابه بی تو حالم خرابه همه نقش هام بر آبه بگو این یه این دروغه و همه چی برام یه سرابه آره این هم جوابه تسکینه حاله خرابه اون روزهایی که بودم من تنها سنگ صبور تو شب

♥حسـ ــین♥ بازدید : 86 دوشنبه 27 خرداد 1398

چند روزی که چشمام به در و حالم خرابه

بی تو حالم خرابه همه نقش هام بر آبه

بگو این یه این دروغه و همه چی برام یه سرابه

آره این هم جوابه تسکینه حاله خرابه

اون روزهایی که بودم من تنها سنگ صبور تو

شب هایی که از دنیا گله کردی تا خود صبح

http://sornamusic.ir

میگفتی که تنها من آرومت میکنم حالا

کی سنگ صبورته کی میشینه پا حرفات

هر وقتی که عکساتو میبینم من میشم کلافه

همه حرفام با آهه دیگه دنیام سیاهه

یاد روزی بیوفت که میگفتی منم خورشید و ماهت

حالا چی شد موندی ساکت بگو همش هست به یادت

اون روزهایی که بودم من تنها سنگ صبور تو

شب هایی که از دنیا گله کردی تا خود صبح

میگفتی که تنها من آرومت میکنم حالا

کی سنگ صبورته کی میشینه پا حرفات

اون روزهایی که بودم من تنها سنگ صبور تو

شب هایی که از دنیا گله کردی تا خود صبح

میگفتی که تنها من آرومت میکنم حالا

کی سنگ صبورته کی میشینه پا حرفات

 

 







برچسب ها دانلود ریمیکس سنگ صبور ستین دانلود آهنگ سنگ صبور ستین کیفیت 320 دانلود آهنگ سنگ صبور ستین بیکلام دانلود اهنگ جدید با لینک مستقیم دانلود آهنگ Mp3 سنگ صبور ستین دانلود آهنگ نایاب متن آهنگ سنگ صبور ستین کد پیشواز همراه اول سنگ صبور ستین دانلود آهنگ کمیاب دانلود آهنگ درخواستی Download New Music دانلود آهنگ سنگ صبور ستین کد پیشواز ایرانسل سنگ صبور ستین دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو