loading...

98music03

  دانلود آهنگ شبا تنهایی و پرسه تو خیابون بدون چتر زیر نم بارون بی هدف بی مقصد ولی با فکر تو  گم شدم تو خودم به یادت آسون دنیارو با تو دوست داشتم همیشه    کاش دوباره برگردی ب

♥حسـ ــین♥ بازدید : 385 پنجشنبه 16 خرداد 1398

 

دانلود آهنگ شبا تنهایی و پرسه تو خیابون

بدون چتر زیر نم بارون

بی هدف بی مقصد ولی با فکر تو  گم شدم تو خودم به یادت آسون

دنیارو با تو دوست داشتم همیشه

 

 

کاش دوباره برگردی بم چی میشه😔

آره دیوونه شدم تورو دوست دارم من بیشتر از خودم💔🥀

نباشی حرفامو به کی بگم

بیا این دوریتو کمتر کن یکم

🖤🖤🥀

Download







برچسب ها دانلود آهنگ جدید شبا تنهایی و پرسه تو خیابون شبا تنهایی و پرسه تو خیابون کد آهنگ پیشواز همراه اول شبا تنهایی و پرسه تو خیابون متن آهنگ شبا تنهایی و پرسه تو خیابون دانلود آهنگ شبا تنهایی و پرسه تو خیابون با کیفیت 320 Download Music دانلود آهنگ دانلود آهنگ بیکلام شبا تنهایی و پرسه تو خیابون کد آهنگ پیشواز ایرانسل شبا تنهایی و پرسه تو خیابون متن آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو