loading...

98music03

تازگیا دلِ من یه جایی گیره با تو اومدی توی قلبم زود وا کردی جاتو با تو عجیبه حالم عجب هوایی داری اولِ عشقمونه آخره بی قراری من تو هوات مستم رو شده دیگه دستمهمه ی شهر میدونن رفتی توی وجودم تازگی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 87 دوشنبه 13 خرداد 1398

تازگیا دلِ من یه جایی گیره با تو اومدی توی قلبم

زود وا کردی جاتو

با تو عجیبه حالم

عجب هوایی داری

اولِ عشقمونه آخره بی قراری

من تو هوات مستم

رو شده دیگه دستم

همه ی شهر میدونن رفتی توی وجودم

تازگیا حسودم من اینجوری نبودم

همه ی شهر میدونن

من تو هوات مستم

رو شده دیگه دستم

همه ی شهر میدونن رفتی توی وجودم

تازگیا حسودم من اینجوری نبودم

همه ی شهر میدونن

تازه رسیدی اما مثل جونم برام عزیزی

با یه اشاره آسون منو به هم میریزی

من اینجوری نبودم با من چیکارا کردی

خوش اومدی تو قلبم خوب جاتو پیدا کردی

خوب جاتو پیدا کردی

من تو هوات مستم

رو شده دیگه دستم

همه ی شهر میدونن رفتی توی وجودم

تازگیا حسودم من اینجوری نبودم

همه ی شهر میدونن

تازه رسیدی اما مثل جونم برام عزیزی

با یه اشاره آسون منو به هم میریزی

من اینجوری نبودم با من چیکارا کردی

خوش اومدی تو قلبم خوب جاتو پیدا کردی

خوب جاتو پیدا کردی

من تو هوات مستم

رو شده دیگه دستم

همه ی شهر میدونن رفتی توی وجودم

تازگیا حسودم من اینجوری نبودم

همه ی شهر میدونن

من تو هوات مستم

رو شده دیگه دستم

همه ی شهر میدونن رفتی توی وجودم

تازگیا حسودم من اینجوری نبودم

همه ی شهر میدونن

https://mustext.com/

 







برچسب ها تازگیا دلِ من یه جایی گیره با تو اومدی توی قلبم دانلود آهنگ جدید تازگیا دلِ من یه جایی گیره با تو اومدی توی قلبم متن آهنگ تازگیا دلِ من یه جایی گیره با تو اومدی توی قلبم کد آهنگ پیشواز ایرانسل تازگیا دلِ من یه جایی گیره با تو اومدی توی قلبم دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ دانلود آهنگ تازگیا دلِ من یه جایی گیره با تو اومدی توی قلبم با کیفیت 320 Download Music کد آهنگ پیشواز همراه اول تازگیا دلِ من یه جایی گیره با تو اومدی توی قلبم دانلود آهنگ بیکلام تازگیا دلِ من یه جایی گیره با تو اومدی توی قلبم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو