loading...

98music03

در پی چشمت شهر به شهر خانه به خانه شدم روانه گل عشقم را چیدی دانه به دانه چه عاشقانهآرام آرام آتش به دلم زدی بنشین که خوش آمدی رویای مناین تو این جان من شوق چشمان من عاشق ها میکشی زیبای مندر

♥حسـ ــین♥ بازدید : 105 دوشنبه 13 خرداد 1398

در پی چشمت شهر به شهر خانه به خانه شدم روانه 
گل عشقم را چیدی دانه به دانه چه عاشقانه
آرام آرام آتش به دلم زدی بنشین که خوش آمدی رویای من
این تو این جان من شوق چشمان من 
عاشق ها میکشی زیبای من
در پی چشمت شهر به شهر خانه به خانه شم روانه 
گل عشقم را چیدی دانه به دانه چه عاشقانه

http://melotext.ir/post/Text-Music-Reza-Bahram-Called-Gole-Eshgh

متن آهنگ گل عشق از رضا بهرام

مثل تو دنیا ندیده فصل عشق ما رسیده 
رو نمایان کردی و یک شهر دستش را بریده
کفرمو دینم تو هستی هرچه میبینمم تو هستی 
بیستون ها میکنم من چون که شیرینم تو هستی
در پی چشمت شهر به شهر خانه به خانه شم روانه 
گل عشقم را چیدی دانه به دانه چه عاشقانه
در پی چشمت شهر به شهر خانه به خانه شم روانه 
گل عشقم را چیدی دانه به دانه چه عاشقانه







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو