loading...

98music03

,    دانلود آهنگ مجید یحیایی میمیرم اگه نباشی,    دانلود آهنگ میمیرم اگه نباشی مجید یحیایی با کیفیت 320,    متن آهنگ میمیرم اگه نباشی از مجید یحیایی, 

♥حسـ ــین♥ بازدید : 107 یکشنبه 03 تیر 1397





,    دانلود آهنگ مجید یحیایی میمیرم اگه نباشی
,    دانلود آهنگ میمیرم اگه نباشی مجید یحیایی با کیفیت 320
,    متن آهنگ میمیرم اگه نباشی از مجید یحیایی
,    دانلود آهنگ اگه نباشی میمیرمو
,    دانلود آهنگ میمیرم اگه یه روز از من جدا شی
,    دانلود آهنگ میدونی که بی تو میمیرم نباشی حامد
,    نباشی میمیرم عشقم
,    دانلود آهنگ مجید یحیایی با تو من همیشه تو رویام
,    میمیرم اگه تو نباشی
,   

http://bia4music.org/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%85%D8%AC%DB%8C%D8%AF-%DB%8C%D8%AD%DB%8C%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%D9%86%D8%A7%D9%85-%D9%85%DB%8C%D9%85%DB%8C%D8%B1%D9%85-%D8%A7%DA%AF-2/

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

دانلود آهنگ مجید یحیایی بنام میمیرم اگه نباشی

متن آهنگ میمیرم اگه نباشی مجید یحیایی

(با تو من همیشه تو رویام
بی تو من همیشه تنهام)
دل تو دلم نیست دل من پیش تو گیره
دست خودم نیست دل من واست میمیره
دل تو دلم نیست این روزا دل بی قراره
دست خودم نیست طاقت دوری نداره
دل تو دلم نیست وقتی دستامو میگیری
گریم میگیره وقتی از پیشم تو میری
دست خودم نیست میدونم میخوام فداتشم
دل تو دلم نیست من میخوام مال تو باشم مال تو باشم
با تو من همیشه تو رویام بی تو من غرق تمنام
میخوام دستاتو بگیرم ببین واسه عشقت میمیرم
تو بیا هم سفر من باش به فکر چشم رم باشم
میخوام همدم من تو باشی میمیرم اگه نباشی اگه نباشی
توی قلب من همیشه جاته زندگیه من دوتا چشاته
خونه دلم با تو بهاره آسمون من پراز ستاره پراز ستاره
با تو من همیشه تو رویام بی تو من غرق تمنام
میخوام دستاتو بگیرم ببین واسه عشقت میمیرم
تو بیا هم سفر من باش به فکر چشم ترم باشم
میخوام همدم من تو باشی میمیرم اگه نباشی اگه نباشی

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )







برچسب ها دانلود آهنگ مجید یحیایی میمیرم اگه نباشی دانلود آهنگ میمیرم اگه نباشی مجید یحیایی با کیفیت 320 متن آهنگ میمیرم اگه نباشی از مجید یحیایی دانلود آهنگ اگه نباشی میمیرمو دانلود آهنگ میمیرم اگه یه روز از من جدا شی دانلود آهنگ میدونی که بی تو میمیرم نباشی حامد نباشی میمیرم عشقم دانلود آهنگ مجید یحیایی با تو من همیشه تو رویام میمیرم اگه تو نباشی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو