loading...

98music03

از واژه هاخسته شدم بزار یکم سکوت کنم بدتر از این عذابی نیست که تو خودم سقوط کنم وقتی که با بودن تو تموم نمیشه مشکلم دیگه چه فرقی میکنه چجوری رد شی از دلم چجوری ردشی از دلم وقتی که حرف قلب من بجای

♥حسـ ــین♥ بازدید : 85 دوشنبه 30 اردیبهشت 1398

از واژه هاخسته شدم بزار یکم سکوت کنم

بدتر از این عذابی نیست که تو خودم سقوط کنم

وقتی که با بودن تو تموم نمیشه مشکلم

دیگه چه فرقی میکنه چجوری رد شی از دلم چجوری ردشی از دلم

وقتی که حرف قلب من بجای راه نمیبره

حرفامو از چشام بخون سکوت مون قشنگ تره

حرفام و از چشمام بخون شاید سکوت یه کاری کرد

 

شاید یه تسکینی بشه برای این روزای سرد

برای این روزای سرد

وسعت تنهایی من از بی قراری بیشتره

ولی روزای خوب و بد هر جوری باشه میگذره

منم یه گوشه با خودم حرف میزنم بجای تو احساس

منم که چیزی نیست تلف بشه به پای تو تلف بشه

به پای تو وقتی که حرف قلب من بجای راه نمیبره

حرفامو از چشام بخون سکوتمون قشنگ تره

حرفامو از چشمام بخون شاید سکوت یه کاری کرد

شاید یه تسکینی بشه برای این روزای سرد

برای این روزای سرد







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو