loading...

98music03

,    ,    دانلود اهنگ احمد صفایی چقدر دوست داشتنت خوبه,    دانلود اهنگ دلم دلتنگ چشماته از احمد صفایی,    ازت ممنونم که هستی احمد صفایی,&nbs

♥حسـ ــین♥ بازدید : 96 شنبه 21 اردیبهشت 1398


,   
,    دانلود اهنگ احمد صفایی چقدر دوست داشتنت خوبه
,    دانلود اهنگ دلم دلتنگ چشماته از احمد صفایی
,    ازت ممنونم که هستی احمد صفایی
,    دانلود اهنگ آینده از احمد صفایی
,    متن ازت ممنونم که هستی
,    دانلود اهنگ دلم تنگه چشماته تنگه حرفاته
,    دانلود آهنگ دوست دارم احمد صفایی
,    احمد صفایی بعد تو
,    دانلود اهنگ احمد صفایی سرنوشت

 

ازت ممنونم که هستی نذاشتی که من تنهاشم

می خوام که با حضور تو ، تو فکر آینده باشم

چقدر حس قشنگیه که سر شه هر روزم با تو

من اونقدر عاشقت هستم به هیچکی نمی دم جاتو

دلم دلتنگ چشماته با اینکه تو روبرومی

تو قلبم بی تو آشوبه چقد دوست داشتنت خوبه

به حدی با تو خوشحالم که هیچ جایی واسه غم نیست

پر از آرامشم با تو جز اغوشت هیچجا امن نیست

♫♫♫

من اگه یه لحظه بی تو تنها شم بدون به سمت دیوونگی میرم

تو ماهی عشق منی عزیزمی تو مرحم واسه قلب مریضمی

بهت مدیونم روزای خوبمو منم مثل کوه پشت تو میمونم

نباید دور شی از من تو یه لحظه تو چشمای تو آرامش محضه

♫♫♫

دلم دلتنگ چشماته با اینکه تو روبرومی

تو قلبم بی تو آشوبه چقد دوست داشتنت خوبه

به حدی با تو خوشحالم که هیچ جایی واسه غم نیست

پر از آرامشم با تو جز اغوشت هیچجا امن نیست

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )

 

https://nicmusic.net/1395/04/ayande/







برچسب ها دانلود اهنگ احمد صفایی چقدر دوست داشتنت خوبه دانلود اهنگ دلم دلتنگ چشماته از احمد صفایی ازت ممنونم که هستی احمد صفایی دانلود اهنگ آینده از احمد صفایی متن ازت ممنونم که هستی دانلود اهنگ دلم تنگه چشماته تنگه حرفاته دانلود آهنگ دوست دارم احمد صفایی احمد صفایی بعد تو دانلود اهنگ احمد صفایی سرنوشت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو