loading...

98music03

از واژه ها خسته شدم بذار یکم سکوت کنم بدتر از این عذابی نیست که تو خودم سقوط کنم وقتی که با بودنه تو تموم نمیشه مشکلم دیگه چه فرقی میکنه چجوری رد شی از دلم چجوری رد شی از دلم وقتی که حرف قلبه من

♥حسـ ــین♥ بازدید : 75 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398

از واژه ها خسته شدم

بذار یکم سکوت کنم

بدتر از این عذابی نیست که تو خودم سقوط کنم

وقتی که با بودنه تو تموم نمیشه مشکلم

دیگه چه فرقی میکنه چجوری رد شی از دلم

چجوری رد شی از دلم

وقتی که حرف قلبه من به جایی راه نمیبره

حرفامو از چشام بخون سکوتمون قشنگ تره

حرفامو از چشام بخون شاید سکوت یه کاری کرد

 

شاید یه تصویری بشه برایه این روزایه سخت

برایه این روزایه سخت

تکست آهنگ سکوت رامین بیباک

وسعته تنهایی من از بیقراری بیشتره

ولی روزایه خوبو بد هر جوری باشه میگذره

منم یه گوشه با خودم حرف میزنم به جایه تو

احساسه من که چیزی نیست تلف بشه به پایه تو

تلف بشه به پایه تو

وقتی که حرف قلب من به جایی راه نمیبره

حرفامو از چشام بخون سکوتمون قشنگ تره

حرفامو از چشام بخون شاید سکوت یه کاری کرد

شاید یه تصویری بشه برایه این روزایه سخت

برایه این روزایه سخت







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو