loading...

98music03

,    دانلود آهنگ دنیا رو بی تو,    متن آهنگ دنیا رو بی تو نمیخوام یه لحظه,    دانلود آهنگ دنیارو بی تو نمیخوام یه لحظه از آدرین,    آهنگ محس

♥حسـ ــین♥ بازدید : 97 شنبه 07 اردیبهشت 1398



,    دانلود آهنگ دنیا رو بی تو
,    متن آهنگ دنیا رو بی تو نمیخوام یه لحظه
,    دانلود آهنگ دنیارو بی تو نمیخوام یه لحظه از آدرین
,    آهنگ محسن یگانه دنیا رو بی تو نمیخوام یه لحظه
,    دانلود آهنگ نباشی محسن یگانه ورژن قدیمی
,    دانلود اهنگ نباشی محسن یگانه با کیفیت 320
,    دانلود آهنگ محسن یگانه دلم انبار باروته
,    دنیارو بی تو نمیخوام یه لحظه دنیا بی چشمات یه دروغ محظه
,    کلیپ دنیارو بی تو نمیخوام یه لحظه

,   

 

نباشی کل این دنیا واسم قد یه تابوته نبودت مثل کبریتو دلم انبار باروته

نباشی کل این دنیا واسم قد یه تابوته نبودت مثل کبریتو دلم انبار باروته

نباشی روز تاریکم یه اقیانوس آتیشه تموم غصه ی دنیا تو قلبم ته نشین میشه

دنیارو بی تو نمیخوام یه لحظه دنیا بی چشمات یه دروغ محضه

دنیارو بی تو نمیخوام یه لحظه دنیا بی چشمات یه دروغ محضه

آهنگ محسن یگانه نباشی

نباشی هر شب و هر روز همش ویلون و آوارم با فکرت زنده می مونم تا وقتی که نفس دارم

تا وقتی که نبودتو یه روز کاری بده دستم بمون تا آخر دنیا بمونی تا تهش هستم

دنیارو بی تو نمیخوام یه لحظه دنیا بی چشمات یه دروغ محضه

دنیارو بی تو نمیخوام یه لحظه دنیا بی چشمات یه دروغ محضه

https://newsong.ir/







برچسب ها دانلود آهنگ دنیا رو بی تو متن آهنگ دنیا رو بی تو نمیخوام یه لحظه دانلود آهنگ دنیارو بی تو نمیخوام یه لحظه از آدرین آهنگ محسن یگانه دنیا رو بی تو نمیخوام یه لحظه دانلود آهنگ نباشی محسن یگانه ورژن قدیمی دانلود اهنگ نباشی محسن یگانه با کیفیت 320 دانلود آهنگ محسن یگانه دلم انبار باروته دنیارو بی تو نمیخوام یه لحظه دنیا بی چشمات یه دروغ محظه کلیپ دنیارو بی تو نمیخوام یه لحظه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو