loading...

98music03

آهنگ تیریپت نازه امیر قیامتمجتبی اس اچامیر اردلان[مجتبی اس اچ]تو خوشگل و داغیداری هیکل نازیامشب شاید بگیرمت به بازیبیا با من توببند چشمات و میخوام امشب حس کنیتموم دنیا رو[امیر اردلان]امشب رو فازمی خان

♥حسـ ــین♥ بازدید : 71 چهارشنبه 22 اسفند 1397



آهنگ تیریپت نازه امیر قیامت

مجتبی اس اچامیر اردلان

[مجتبی اس اچ]
تو خوشگل و داغی
داری هیکل نازی
امشب شاید بگیرمت به بازی
بیا با من تو
ببند چشمات و
میخوام امشب حس کنی
تموم دنیا رو

[امیر اردلان]
امشب رو فازمی خانم تو


بیا دست بکش رو بدنم آروم تو
بیا رم فاز و بکنمش مخفی
مجتبی درو باز کردیم بیا مشتی
تو ساقی شو
بدنت آتیش شد
مگه راضی شد
دافی باطی شو
مگه کافی شد
بریم باقیشو
قضیه لاتی شد

دیگه واسه دافم تو شیش و هشت بذار
وایستاده استاد رقص شیش و هشت کنار
بیا قر بده با ریتم بابا کرم
امشب نمره بیست لاتا ام

[مجتبی اس اچ]
تو خوشگل و داغی
داری هیکل نازی
امشب شاید بگیرمت به بازی
بیا با من تو
ببند چشمات و
میخوام امشب حس کنی
تموم دنیا رو

[امیر اردلان]
مام عشق لاتی و خراباتیم
و ویسکی قاطیو تیریپ لاتی و وووو
بیا بابا تا بدم بهت فاز مثبت
خانم قر کمرت فکرم و کرد منحل
امشب میخوام من کشته شم
بیا تو بشو پشت به من
بیا بریم تو اتاق نگو نچ به من
نکنه میخوای بخوابیم امششب پشت به هم
میدونم قر تو کمرت گیر کرده
نبودن بوسه منو پیر کرده
شاستیت بلنده منو زیر کرده
حالا کمرت و بده چپ به راست
چپ به راست
امشب با من
پرچم بالاست
بسه دیگه شرمنده اخلاقتم
میدونم الان سمبل افکارتم

[مجتبی اس اچ]
میدونم از دستت دادم
فکر نکن الان خیلی خلم
من الان تو رو میذارم و میرم
دیگه خستم کردی
رفتین و برگردین
فکر کردین با من شبتون و سر کردین
هی کار و سک رفتین
فکر کردی مست هستی
دنبال من تو تاریکی می گردی
دور من نگردین
دیگه منو سد کردین
چرا مثل پیشی دورم میگردین

[امیر اردلان]
تیریپت نازه
منو داری لازم
قیامت لازم
بذار بگم واضح
تو بهترین داف مشرق زمینی
من برم تو گرگی و کمینی
برو بابا من خودم ببر سیام
گربه ها ... بچگیام
حرارت داره بدنم مثل آتیش
پیشم آسمونم خجله با رنگ آبیش
هی تو دافی که زدی ....
چرا سردی بیایشم تا گرم بشی
بعد برو وسط بده به بدن یه لرزشی
ملت گن نکنه تو مردشی
امیر اردلان امشب تهدید شد
واسه خوردن بدنت تحریک شد
پس پاشو بیا به من ملحق شو
امشب خونه رفتن منحل شد
ولی ما می کنیم ... خشتکمو
باید خالی ببیندم بازم امشب رو
که با رفیقام بودم سر درس و مشقم
ولی نمیدونه الان رو فاز شیش و هشتم
بیا آها

[مجتبی اس اچ]
تو خوشگل و داغی
داری هیکل نازی
امشب شاید بگیرمت به بازی
بیا با من تو
ببند چشمات و
میخوام امشب حس کنی
تموم دنیا رو

تو خوشگل و داغی

امشب شاید بگیرمت به بازی
امشب می گیرمت به بازی
ببند چشمات و
میخوام امشب حس کنی
تموم دنیا رو

ای ول
دافیا چی میگن
با ما تیریپ دارن ای بابا
کسی نشینه
یعنی نشینیم
بازم برنامه داریم؟







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو