loading...

98music03

آهنگ تازه تر امیر کریمیمن تو رو تو خطر می خوام ، خسته از رسیدن.دوباره تو سفر می خواماین همه غبار کهنه رو بگیر ، من تو رو همیشه ، همیشه تازه تر می خواممن تو رو ، من تو رو تازه تر می خوامتو پیچ و تاب شک

♥حسـ ــین♥ بازدید : 89 سه شنبه 21 اسفند 1397

آهنگ تازه تر امیر کریمی

من تو رو تو خطر می خوام ، خسته از رسیدن.دوباره تو سفر می خوام
این همه غبار کهنه رو بگیر ، من تو رو همیشه ، همیشه تازه تر می خوام
من تو رو ، من تو رو تازه تر می خوام
تو پیچ و تاب شکسته ی باد، صدای پرسه ی واژه میاد
این شب خسته کنار سکوت، پچ پچ و زمزمه هاتو می خواد
تو پیچ و تاب شکسته ی باد، صدای پرسه ی واژه میاد
این شب خسته کنار سکوت، پچ پچ و زمزمه هاتو می خواد

مثل بارون توی دست باد اسیره.اونی که عشقمو دسته کم میگیره
اونی که شبای عشقو از ترانه خالی کرد، مثل رویا .
توی بی خوابی میمیره توی بی خوابی میمیره

تو پیچ و تاب شکسته ی باد، صدای پرسه ی واژه میاد
این شب خسته کنار سکوت، پچ پچ و زمزمه هاتو می خواد


تو پیچ و تاب شکسته ی باد، صدای پرسه ی واژه میاد
این شب خسته کنار سکوت، پچ پچ و زمزمه هاتو می خواد

من تو رو تو خطر می خوام ، خسته از رسیدن.دوباره تو سفر می خوام
این همه غبار کهنه رو بگیر ، من تو رو همیشه ، همیشه تازه تر می خوام
من تو رو ، من تو رو تازه تر می خوام
شب و از آینه پر کن. به حسادت تماشا--- شب و از حادثه تر کن . تا شبونه های فردا
اگه دوری از من و من، توی جستجوی تو--- تو رو پیدا می کنم ،

حتی اگه آخر دنی حتی اگه آخر دنی

تو پیچ و تاب شکسته ی باد، صدای پرسه ی واژه میاد
این شب خسته کنار سکوت، پچ پچ و زمزمه هاتو می خواد
تو پیچ و تاب شکسته ی باد، صدای پرسه ی واژه میاد
این شب خسته کنار سکوت، پچ پچ و زمزمه هاتو می خواد
تو پیچ و تاب شکسته ی باد، صدای پرسه ی واژه میاد
این شب خسته کنار سکوت، پچ پچ و زمزمه هاتو می خواد
تو پیچ و تاب شکسته ی باد، صدای پرسه ی واژه میاد
این شب خسته کنار سکوت، پچ پچ و زمزمه هاتو می خواد







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو