loading...

98music03

آهنگ امیدوارم مصطفی فتاحیامین فیاض:امیدوارم که ، بعد من خوشی نبینیامیدوارم که ، هر چه کردی به سرت بیاد یه روزیمصطفی فتاحی:خیر از عاشقی ندیدم ، ای خدا خوشی ندیدمیه ندا از ته دنیا رسیده ، باید بمیرمکه د

♥حسـ ــین♥ بازدید : 88 دوشنبه 29 بهمن 1397

آهنگ امیدوارم مصطفی فتاحی

امین فیاض:
امیدوارم که ، بعد من خوشی نبینی
امیدوارم که ، هر چه کردی به سرت بیاد یه روزی

مصطفی فتاحی:
خیر از عاشقی ندیدم ، ای خدا خوشی ندیدم
یه ندا از ته دنیا رسیده ، باید بمیرم
که دیگه عاشق نباشم ، دیگه دلداده نباشم
نباشم تا که یه روز مثل حالا آواره باشم

امین فیاض:
مرگ من شده یه چاره واسه این دل بیچاره
اونی که واسش می مردم ، دلو کرده پاره پاره
با دروغی که تو بستی ، دلمو آسون شکستی


با خودم گفتم که ای وای ، به خدا چه قدر تو پستی

مصطفی فتاحی:
این چه دردی بود خدا جون ، دلو کرده درب و داغون
با غم نبودنش دل ، همیشه بشه پر از خون
با دروغی که تو بستی ، دلمو آسون شکستی
با خودم گفتم که ای وای ، به خدا چقدر تو پستی

امین فیاض،مصطفی فتاحی:
امیدوارم که ، بعد من خوشی نبینی
امیدوارم که ، هر چه کردی به سرت بیاد یه روزی

امین فیاض:
خیر از عاشقی ندیدم ، از دنیا خوشی ندیدم
یه ندا از ته دنیا رسیده ، باید بمیرم

مصطفی فتاحی:
که دیگه عاشق نباشم ، دیگه دلداده نباشم
نباشم تا که یه روز مثل حالا آواره باشم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو