loading...

98music03

آهنگ امید بده محسن یاحقیمی دونم تا ته قصه جدایی در کمینهتو به من امید بده حرف من همینهمی دونم لحظه شوم نبودنا نزدیکهامید بده تا نبینم این دنیا چه تاریکهتاریکهمی دونم سخته با من باشی و بدونی بایدبری و

♥حسـ ــین♥ بازدید : 88 دوشنبه 29 بهمن 1397

آهنگ امید بده محسن یاحقی

می دونم تا ته قصه جدایی در کمینه
تو به من امید بده حرف من همینه
می دونم لحظه شوم نبودنا نزدیکه
امید بده تا نبینم این دنیا چه تاریکه
تاریکه

می دونم سخته با من باشی و بدونی باید
بری و تنها شم نگو نتونی شاید
نمیگی از هجوم عشق من دلت می گیره
می ترسی بدونم و دل از غصه بمیره
میمیره

سرنوشت سنگ و منم از جنس شیشه ام
برات مهم نباشه بعد از تو چی میشم


تو به من امید بده آرامش بگیرم
بگو بی من راحتی تا راحت بمیرم

می دونم تا ته قصه جدایی در کمینه
تو به من امید بده حرف من همینه
می دونم لحظه شوم نبودنا نزدیکه
امید بده تا نبینم این دنیا چه تاریکه
تاریکه

می دونم سخته با من باشی و بدونی باید
بری و تنها شم نگو نتونی شاید
نمیگی از هجوم عشق من دلت می گیره
می ترسی بدونم و دل از غصه بمیره
میمیره

سرنوشت سنگ و منم از جنس شیشه ام
برات مهم نباشه بعد از تو چی میشم
تو به من امید بده آرامش بگیرم
بگو بی من راحتی تا راحت بمیرم







برچسب ها آهنگ امید بده محسن یاحقی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو