loading...

98music03

متن آهنگ اون شب از افشیناون شبی که ، چشم مهتاب به نگاه باغچه خندیدچیکه چیکه دست بارون ، خواب شیشه ها رو دزدیددیوارای سنگی باغ ، دل به پیچک ها سپردنابرا با ستاره هاشون ، دل کفترا رو بردناما من ، اینقده

♥حسـ ــین♥ بازدید : 53 سه شنبه 16 بهمن 1397

متن آهنگ اون شب از افشین

اون شبی که ، چشم مهتاب به نگاه باغچه خندید
چیکه چیکه دست بارون ، خواب شیشه ها رو دزدید
دیوارای سنگی باغ ، دل به پیچک ها سپردن
ابرا با ستاره هاشون ، دل کفترا رو بردن
اما من ، اینقده بی تو ، تک و تنها تو خیابون
واسه تو ، گریه می کردم ، عاشقونه زیر بارون
اون شبی که ، دستای باد ، موی بیدو شونه می کرد
رازقی با طعم شعراش ، کوچه رو دیونه می کرد
چشمای اشکی شبنم ، دل سپرده بود به باقچه
رنگ و روی عاشقی داشت ، گل سرخ روی تاقچه



اما من ، اینقده بی تو ، تک و تنها تو خیابون
واسه تو ، گریه می کردم ، عاشقونه زیر بارون
اون شبی که ، دو تا قمری دل می دادن عاشقونه
واسه هم قصه می گفتن توی ایوونچه ی خونه
وقتی که ابرا رو دنیا رنگ فردا می کشیدن
ماهی های عاشق حوض خواب دریا رو می دیدن
اما من ، اینقده بی تو ، تک و تنها تو خیابون
واسه تو ، گریه می کردم ، عاشقونه زیر بارون
http://sedabax.ir







برچسب ها دانلود آهنگ اون شب از افشین با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید اون شب از افشین دانلود آهنگ بیکلام اون شب از افشین متن آهنگ اون شب از افشین متن آهنگ اون شب از افشین دانلود آهنگ جدید ایرانی Download Music کد آهنگ پیشواز ایرانسل اون شب از افشین دانلود آهنگ کد آهنگ پیشواز همراه اول اون شب از افشین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو