loading...

98music03

,    ,    متن اهنگ غمگین مهدی احمدوند,    اهنگ غمگین مهدی احمدوند جدید,    اهنگ های قدیمی مهدی احمدوند,    اهنگ غمگین مهدی اح

♥حسـ ــین♥ بازدید : 78 دوشنبه 08 بهمن 1397



,   
,    متن اهنگ غمگین مهدی احمدوند
,    اهنگ غمگین مهدی احمدوند جدید
,    اهنگ های قدیمی مهدی احمدوند
,    اهنگ غمگین مهدی احمدوند به جای تو
,    اپارات اهنگ مهدی احمدوند غمگین
,    دانلود آهنگ مهدی احمدوند چشمات
,    اهنگ نرو مهدی احمدوند
,    مهدی احمدوند بارون
,    غمگين ترين اهنگ مهدي احمدوند



,   


چشماتو میبندم با دستام از پشت چشمای تو صد بار زندم کرد بعد کشت
تا صبح توی گوشت میگم هی از عشق نبودنت واسم آسون نیست هضمش
شوخی شوخی حسم به تو شدید شد حتی ضربان قلبم از این بدتر شد
یکی ولم کرد رفتو تو اومدی قلبم شبیه قبلا شد شبی که قلب تو شریک قلبم شد
بیا جلو یهو دلم تنگت شد سر تو عقلم با دلم جنگش شد
قبل تو همش تو خلسه از آدما خسته بسه دیگه تنهایی بسه یهو دلم تنگت شد
از آدما خسته

دانلود آهنگ مهدی احمدوند خلسه

صدام که میزنی اسمم چقدر قشنگ تره یه هفته است عطرت از رو تن من نمیپره
خیالت امشب از کوچه ذهنم میگذره خیالت که میاد خواب از سر من میپره
یه لحظه بهت فکر نکنم خیانته با هر کی خوب باشی بدم یه عادته
بیکارم از عشق نگو حسادته حالم بده ندیدمت یه ساعته
حسم به تو شدید شد حتی ضربان قلبم از این بدتر شد
یکی ولم کرد رفتو تو اومدی قلبم شبیه قبلا شد شبی که قلب تو شریک قلبم شد
بیا جلو یهو دلم تنگت شد سر تو عقلم با دلم جنگش شد
قبل تو همش تو خلسه از آدما خسته بسه دیگه تنهایی بسه یهو دلم تنگت شد

http://tabamusic.com/%d9%85%d9%87%d8%af%db%8c-%d8%a7%d8%ad%d9%85%d8%af%d9%88%d9%86%d8%af-%d8%ae%d9%84%d8%b3%d9%87/







برچسب ها متن اهنگ غمگین مهدی احمدوند اهنگ غمگین مهدی احمدوند جدید اهنگ های قدیمی مهدی احمدوند اهنگ غمگین مهدی احمدوند به جای تو اپارات اهنگ مهدی احمدوند غمگین دانلود آهنگ مهدی احمدوند چشمات اهنگ نرو مهدی احمدوند مهدی احمدوند بارون غمگين ترين اهنگ مهدي احمدوند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو