loading...

98music03

آهنگ حادثه احمد صفاییLyrics Music Hadeseh Ahmad Safaei متن آهنگ, حادثه احمد صفایی,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ بیکلام  حادثه احمد صفایی,دانلود آهنگ  حادثه احمد صفایی با کیفیت 320

♥حسـ ــین♥ بازدید : 77 پنجشنبه 27 دی 1397

آهنگ حادثه احمد صفایی

Lyrics Music Hadeseh Ahmad Safaei 

متن آهنگ, حادثه احمد صفایی,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ بیکلام  حادثه احمد صفایی,دانلود آهنگ  حادثه احمد صفایی با کیفیت 320,Download Music,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  حادثه احمد صفایی ,کد آهنگ پیشواز همراه اول  حادثه احمد صفایی ,متن آهنگ  حادثه احمد صفایی ,دانلود آهنگ جدید  حادثه احمد صفایی,دانلود آهنگ,

♫♫♫

از من نگذر که نبودت یه حادثه ست واسه من
هنوز نرفته پیر شدم داره میترکه بغض من
بی تاب و بی قرارم کم کن از غرورت
هیچ چیزی منو آروم نمیکنه جز عطر حضورت




شوخی نگیر این حال منو که حال دلم خرابه


فکر نبودن تو واسم یک روزم عذابه
این که بی تفاوتی چطور از کجا شروع 
که با رفتن تو زندگیم یهو زیرو رو شد
شوخی نگیر این حال منو که حال دلم خرابه
فکر نبودن تو واسم یک روزم عذابه
این که بی تفاوتی چطور از کجا شروع
که با رفتن تو زندگیم یهو زیرو رو شد

♫♫♫

این آخرین خواهشه برای موندنت
دنیامو ویرون نکن با این نموندنت
بی قرارم هر نفس از این تصمیم تو
هرکاری ام کنی نمیرم از پیش تو

شوخی نگیر این حال منو که حال دلم خرابه
فکر نبودن تو واسم یک روزم عذابه
این که بی تفاوتی چطور از کجا شروع
که با رفتن تو زندگیم یهو زیرو رو شد
شوخی نگیر این حال منو که حال دلم خرابه
فکر نبودن تو واسم یک روزم عذابه
این که بی تفاوتی چطور از کجا شروع
که با رفتن تو زندگیم یهو زیرو رو شد







برچسب ها متن آهنگ حادثه احمد صفایی دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ بیکلام حادثه احمد صفایی دانلود آهنگ حادثه احمد صفایی با کیفیت 320 Download Music کد آهنگ پیشواز ایرانسل حادثه احمد صفایی کد آهنگ پیشواز همراه اول حادثه احمد صفایی متن آهنگ حادثه احمد صفایی دانلود آهنگ جدید حادثه احمد صفایی دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو