loading...

98music03

کنارتم هرجای دنیا به یادتم وقتی که تنهام به یادتم کنارتمنگرانتم من و نور یه شمع تو آرامشم وقتی به یادتمتنهاییمو دوست دارم وقتی با یاد تو میگذره به سختیبا اینکه از من دور دوری نزدیکم به تو هرجا که هستی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 169 چهارشنبه 19 دی 1397

کنارتم هرجای دنیا به یادتم وقتی که تنهام به یادتم کنارتم
نگرانتم من و نور یه شمع تو آرامشم وقتی به یادتم
تنهاییمو دوست دارم وقتی با یاد تو میگذره به سختی
با اینکه از من دور دوری نزدیکم به تو هرجا که هستی
تنهاییمو دوست دارم وقتی با یاد تو میگذره به سختی
با اینکه از من دور دوری نزدیکم به تو هرجا که هستی



♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی بنام کنارتم

♫♫♫♫♫♫

گریه می کنم تو سکوت این شبها کسی حالمو نمیدونه این روزا
با خاطراتمون خوبه حالم کنار تو هنوز تو این عکسام
گریه می کنم تو سکوت این شبها کسی حالمو نمیدونه این روزا
با خاطراتمون خوبه حالم کنار تو هنوز تو این عکسام
تنهاییمو دوست دارم وقتی با یاد تو میگذره به سختی
با اینکه از من دور دوری نزدیکم به تو هرجا که هستی
تنهاییمو دوست دارم وقتی با یاد تو میگذره به سختی
با اینکه از من دور دوری نزدیکم به تو هرجا که هستی

 







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل احمد سعیدی بنام کنارتم متن آهنگ جدید آبان 95 آهنگ احمد سعیدی بنام کنارتم دانلود آهنگ احمد سعیدی بنام کنارتم تکست آهنگ احمد سعیدی بنام کنارتم دانلود موزیک ویدیو احمد سعیدی بنام کنارتم متن ترانه احمد سعیدی بنام کنارتم ljk jvhki ljk Hik' [ndn کد پیشواز همراه اول احمد سعیدی بنام کنارتم ljk jvhkiHik' [ndn کد آهنگ احمد سعیدی بنام کنارتم دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی بنام کنارتم دانلود ترانه احمد سعیدی بنام کنارتم دانلود آهنگ با لینک مستقیم احمد سعیدی بنام کنارتم کد موزیک احمد سعیدی بنام کنارتم متن آهنگ احمد سعیدی بنام کنارتم دانلود و متن آهنگ جدید آبان 95
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو