loading...

98music03

X آهنگ رامین هنوز از رامین بی باک X متن آهنگ رامین هنوز از رامین بی باک X کد پیشواز آهنگ رامین هنوز از رامین بی باک X دانلود آهنگ غمگین X دانلود اهنگ عاشقانه X دانلود آهن

♥حسـ ــین♥ بازدید : 165 دوشنبه 17 دی 1397
X آهنگ رامین هنوز از رامین بی باک X متن آهنگ رامین هنوز از رامین بی باک X کد پیشواز آهنگ رامین هنوز از رامین بی باک X دانلود آهنگ غمگین X دانلود اهنگ عاشقانه X دانلود آهنگ احساسی X دانلود آهنگ قدیمی X دانلود آهنگ جدید X سایت بیتاب X دانلود آهنگ مخصوص دخترا X دانلود آهنگ دخترونه X دانلود آهنگ شکست عشقی مخصوص دختر X آهنگ های شکست عشقی دخترا X آهنگ دوباره دستمو بگیر بزار تموم شه این روزای لعنتی X آهنگ دیگه بریدم از همه می دونی که بدون تو دلم نداره طاقتی نمی خوام اینجوری تموم بشه روزایی که کنار تو قدم زدم X آهنگببین چقد دوست دارم که بعد تو بخاطر تو با خودم بهم زدم X آهنگ به من یه فرصت دیگه بده نگو چیزی نبوده بینمون ترو خدا فقط واسه ی یبار رو حرفایی که میزدی بمون X دانلود آهنگ غمگین95 X دانلود آهنگ رامیین بی باک

به من یه فرصت دیگه بده

نگو چیزی نبوده بینمون

ترو خدا فقط واسه ی یبار رو حرفایی که میزدی بمون

نباید اینجوری جدا بشیم آخه هنوزم عاشق توام

تو هر چیزی بگی می دونی که با جون و دل موافق توام

دوباره دستمو بگیر بزار تموم شه این روزای لعنتی 

دیگه بریدم از همه می دونی که بدون تو دلم نداره طاقتی

نمی خوام اینجوری تموم بشه روزایی که کنار تو قدم زدم

ببین چقد دوست دارم که بعد تو بخاطر تو با خودم بهم زدم

♫♫♫

دانلود آهنگ جدید رامین بی باک به نام هنوز

♫♫♫

باید بشینی روبروی من خودت ببینی حال و روزمو

یکاری میکنی که آخرش دوباره بشکنم غرورمو

دلم واسه خودم میسوزه که دیگه نمی تونم ببینمت

همه میگن درست میشه ولی دارم دیوونه میشم از غمت

دوباره دستمو بگیر بزار تموم شه این روزای لعنتی 

دیگه بریدم از همه می دونی که بدون تو دلم نداره طاقتی

نمی خوام اینجوری تموم بشه روزایی که کنار تو قدم زدم

ببین چقد دوست دارم که بعد تو بخاطر تو با خودم بهم زدم

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

 

دانلود آهنگ با لینک کمکی

 

منبع: بیتاب 74







برچسب ها آهنگ رامین هنوز از رامین بی باک متن آهنگ رامین هنوز از رامین بی باک کد پیشواز آهنگ رامین هنوز از رامین بی باک دانلود آهنگ غمگین دانلود اهنگ عاشقانه دانلود آهنگ احساسی دانلود آهنگ قدیمی دانلود آهنگ جدید سایت بیتاب دانلود آهنگ مخصوص دخترا دانلود آهنگ دخترونه دانلود آهنگ شکست عشقی مخصوص دختر آهنگ های شکست عشقی دخترا آهنگ دوباره دستمو بگیر بزار تموم شه این روزای لعنتی آهنگ دیگه بریدم از همه می دونی که بدون تو دلم نداره طاقتی نمی خوام اینجوری تموم بشه روزایی که کنار تو قدم زدم آهنگببین چقد دوست دارم که بعد تو بخاطر تو با خودم بهم زدم آهنگ به من یه فرصت دیگه بده نگو چیزی نبوده بینمون ترو خدا فقط واسه ی یبار رو حرفایی که میزدی بمون دانلود آهنگ غمگین95 دانلود آهنگ رامیین بی باک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو