loading...

98music03

X متن اهنگ زیبای احمد سولو و بهزاد پکس - شب تولد X متن اهنگ زیبای احمد سولو و بهزاد پکس X احمد سولو و بهزاد پکس - شب تولد X احمد سولو و بهزاد پکس X احمد سولو و بهزاد پکس جدید

♥حسـ ــین♥ بازدید : 119 یکشنبه 16 دی 1397
X متن اهنگ زیبای احمد سولو و بهزاد پکس - شب تولد X متن اهنگ زیبای احمد سولو و بهزاد پکس X احمد سولو و بهزاد پکس - شب تولد X احمد سولو و بهزاد پکس X احمد سولو و بهزاد پکس جدید X احمد سولو و بهزاد پکس شب تولد X احمد سولو و بهزاد پکس دانلود آهنگ شب تولد X دانلود آهنگ شب تولد از احمد سولو و بهزاد پکس X احمد سولو و بهزاد پکس 92 X احمد سولو و بهزاد پکس 93 X احمد سولو و بهزاد پکس آهنگ جدید X دانلود موزیک احمد سولو و بهزاد پکس X دانلود اهنگ احمد سولو و بهزاد پکس X متن آهنگ احمد سولو و بهزاد پکس X متن موزیک جدید احمد سولو و بهزاد پکس X متن آهنگ های زیبا احمد سولو و بهزاد پکس X خوشکل احمد سولو و بهزاد پکس X عکس احمد سولو و بهزاد پکس X چهره احمد سولو و بهزاد پکس X پیشواز احمد سولو و بهزاد پکس

شب تولد منه

ببین کنارمن همه

امشب نگاه تو فقط 

اینجا کنار من کمه

دورو ورم شلوغ شده

انگار که هیشکی نیست پیشم

دلم هواتو میکنه 

چشام دوباره خیس میشن

چشامو باز میبندمو

شمارو خاموش میکنم

هرچی که بین ما گذشت 

امشب فراموش میکنم

بقیه مطلب در ادامه


میگذره امشبم ولی

من که ازت نمیگذرم

به گریه هام نگاه نکن

من از تو بی وفا ترم

*شب تولدمه میبینی کنارمن همه---همه چی رو به راهه یه جا فقط کمه*

*واسه دستای تو آخه سخته هضمش---که به روزای خوبمون پشت کردو رفتش*

اه

*امشب انگار رد داده مخم---راستی یکی بهم بگه چند ساله شدم*

*کاش میشد با تو خیلی چیزا بر میگشت---تو به خودت نگیر اینا همه فرضیست*

*که اگه بودی خیلی بهتر بودم---نه بگو چه جوری پ زندت کنم من*

*نه مسیح شدمو نه موسای با عصا---یه روانی که فراری از دنیای آدماست من*

*همون که شباتو پر کرده بودم---وقتی دست پا میزدم توی بن بست خودم*

*گفتی چیزی نمیشی تو اینا توهمه همش---خب راست میگفت تو این روزا بد خسته شدم*

*اینو تو مخت فرو کن اسمت نمیمونه یادم ---من که گفتم باختم چرا منو بازی دادن*

*شمارو فوت کردم خاطراتت دود شد باهاشون---بدون از این به بعد امسال تو دور ما زیادن*

*من رو پای خودمم اگه فراموش میشم---ای کاش حرفای دلمو همه شبا گوش بدن*

*شب تولدمه کاش هیچ و قت خراب نمیشد---حالا بندا بالا ابروهای پرانتزی تو*

چشامو باز میبندمو

شمارو خاموش میکنم

هرچی که بین ما گذشت 

امشب فراموش میکنم

میگذره امشبم ولی

من که ازت نمیگذرم

به گریه هام نگاه نکن

من تو بی وفا ترم

 








برچسب ها متن اهنگ زیبای احمد سولو و بهزاد پکس شب تولد متن اهنگ زیبای احمد سولو و بهزاد پکس احمد سولو و بهزاد پکس شب تولد احمد سولو و بهزاد پکس احمد سولو و بهزاد پکس جدید احمد سولو و بهزاد پکس شب تولد احمد سولو و بهزاد پکس دانلود آهنگ شب تولد دانلود آهنگ شب تولد از احمد سولو و بهزاد پکس احمد سولو و بهزاد پکس 92 احمد سولو و بهزاد پکس 93 احمد سولو و بهزاد پکس آهنگ جدید دانلود موزیک احمد سولو و بهزاد پکس دانلود اهنگ احمد سولو و بهزاد پکس متن آهنگ احمد سولو و بهزاد پکس متن موزیک جدید احمد سولو و بهزاد پکس متن آهنگ های زیبا احمد سولو و بهزاد پکس خوشکل احمد سولو و بهزاد پکس عکس احمد سولو و بهزاد پکس چهره احمد سولو و بهزاد پکس پیشواز احمد سولو و بهزاد پکس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو