loading...

98music03

تکست موزیک  تا آسمان محمد معتمدی,دانلود اهنگ درخواستی,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید,تک آهنگ  تا آسمان محمد معتمدی,موزیک ویدیو  تا آسمان محمد معتمدی,دانلود mp3  تا آسمان محمد معتمدی,دان

♥حسـ ــین♥ بازدید : 94 دوشنبه 10 دی 1397

تکست موزیک  تا آسمان محمد معتمدی,دانلود اهنگ درخواستی,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید,تک آهنگ  تا آسمان محمد معتمدی,موزیک ویدیو  تا آسمان محمد معتمدی,دانلود mp3  تا آسمان محمد معتمدی,دانلود اهنگ,متن آهنگ  تا آسمان محمد معتمدی,nice music mp3,تکست آهنگ  تا آسمان محمد معتمدی,کد آهنگ پیشواز همراه اول  تا آسمان محمد معتمدی,متن ترانه  تا آسمان محمد معتمدی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  تا آسمان محمد معتمدی,کلیپ  تا آسمان محمد معتمدی,ریمیکس  تا آسمان محمد معتمدی,Download New Music,دانلود آهنگ با لینک مستقیم,آکورد آهنگ  تا آسمان محمد معتمدی,کد آهنگ  تا آسمان محمد معتمدی,دانلود آهنگ جدید از  تا آسمان محمد معتمدی,

متن آهنگ تا آسمان محمد معتمدی

Lyrics Music Mohammad Motamedi Ta Aseman

متن آهنگ تا آسمان محمد معتمدی

 

ترانه و شعر آهنگ تا آسمان محمد معتمدی

ای عاشقان تا آسمان راهی نمانده با آب و تاب این مژده را باران رسانده
راهی گشودند از زمین تا اوج افلاک دیگر نمانید این چنین زندانیه خاک

ایمان به لبخند تو دارم هر که هستم دل را به مهرت میسپارم هر چه هستم
پلکی بزن ای چشم تو باب تماشا دل میبری دل میبری بی حرفو حاشا تو ببر دله ما برسان به خدا

تکست آهنگ تا آسمان محمد معتمدی

کوچه به کوچه آمدم تا برسم به کوی تو غنچه به غنچه گشته ام مست نسیم بوی تو
چشمه به چشمه در دلم زمزمه های نام تو بر لب گل سحر سحر عطر خوش سلام تو

ایمان به لبخند تو دارم هر که هستم دل را به مهرت میسپارم هر چه هستم

ایمان به لبخند تو دارم هر که هستم دل را به مهرت میسپارم هر چه هستم
پلکی بزن ای چشم تو باب تماشا دل میبری دل میبری بی حرفو حاشا تو ببر دله ما برسان به خدا

http://www.faratext.com/18358/lyrics-%d9%85%d8%aa%d9%86-%d8%a2%d9%87%d9%86%da%af-%d8%aa%d8%a7-%d8%a2%d8%b3%d9%85%d8%a7%d9%86-%d9%85%d8%ad%d9%85%d8%af-%d9%85%d8%b9%d8%aa%d9%85%d8%af%db%8c.html







برچسب ها تکست موزیک تا آسمان محمد معتمدی دانلود اهنگ درخواستی متن آهنگ دانلود آهنگ جدید تک آهنگ تا آسمان محمد معتمدی موزیک ویدیو تا آسمان محمد معتمدی دانلود mp3 تا آسمان محمد معتمدی دانلود اهنگ متن آهنگ تا آسمان محمد معتمدی nice music mp3 تکست آهنگ تا آسمان محمد معتمدی کد آهنگ پیشواز همراه اول تا آسمان محمد معتمدی متن ترانه تا آسمان محمد معتمدی کد آهنگ پیشواز ایرانسل تا آسمان محمد معتمدی کلیپ تا آسمان محمد معتمدی ریمیکس تا آسمان محمد معتمدی Download New Music دانلود آهنگ با لینک مستقیم آکورد آهنگ تا آسمان محمد معتمدی کد آهنگ تا آسمان محمد معتمدی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو