loading...

98music03

,    دانلود اهنگ دوباره همایون,    دانلود آلبوم حامد همایون دوباره عشق 320,    دانلود اهنگ حامد همایون دوباره ماهو,    حامد همایون دوباره عش

♥حسـ ــین♥ بازدید : 137 پنجشنبه 29 آذر 1397



,    دانلود اهنگ دوباره همایون
,    دانلود آلبوم حامد همایون دوباره عشق 320
,    دانلود اهنگ حامد همایون دوباره ماهو
,    حامد همایون دوباره عشق آهنگها
,    متن دوباره عشق حامد همایون
,    حامد همایون عاشقانه
,    شادترین آهنگ حامد همایون
,    آهنگ جدید حامد همایون 1397
,    دانلود آهنگ دوباره عشق

,   

 

 

 

متن آهنگ دوباره عشق حامد همایون

♪♪♫♫♪♪♯

دوباره ماه و ستاره ها ووو
دلی که دادم به یک نگاه ووو ♪♪
دوباره عشقی به این بزرگی
قدم زدن زیر نور ماه و و و ♪♪
دوباره هستی دوباره هستم
♪♪♫♫♪♪♯ شعر : محمدرضا نظری ♪♪♫♫♪♪♯
دوباره دستات گرفته دستم
چشاتو قربون عجب خماره♪♪
شراب ناب که کرده مستم
بخند عشقم که درگیره همین لبخند زیباتم
اسیره برق چشماتو نگاه گرمو گیراتم♪♪
بذار دستاتو تو دستام بگو تنهات نمیذارم
UpMusicTag دانلود آهنگ حامد همایون دوباره عشق
نگاهت را نگیر از من که با آن عالمی دارم
دوباره ماه و ستاره ها وووو ♪♪
دلی که دادم به یک نگاه و و و و
دوباره عشقی به این بزرگی
قدم زدن زیر نور ماه وو ♪♪
دوباره هستی دوباره هستم
دوباره دستات گرفته دستم
چشاتو قربون عجب خماره ♪♪
♪♪♫♫♪♪♯ تنظیم کننده : سامان امامی ♪♪♫♫♪♪♯
شراب ناب که کرده مستم
بخند عشقم که درگیره همین لبخند زیباتم
اسیره برق چشماتو نگاه گرمو گیراتم
بذار دستاتو تو دستام بگو تنهات نمیذارم♪♪
نگاهت را نگیر از من که با آن عالمی دارم
دوباره ماه وو و و  و و♪♪
♪♪♫♫♪♪♯
https://upmusics.com







برچسب ها دانلود اهنگ دوباره همایون دانلود آلبوم حامد همایون دوباره عشق 320 دانلود اهنگ حامد همایون دوباره ماهو حامد همایون دوباره عشق آهنگها متن دوباره عشق حامد همایون حامد همایون عاشقانه شادترین آهنگ حامد همایون آهنگ جدید حامد همایون 1397 دانلود آهنگ دوباره عشق
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو