loading...

98music03

دانلود آهنگ زیبای دیوانه از رضا بهرام ,دانلود آهنگ, متن ترانه دیوانه از رضا بهرام ,کد آهنگ دیوانه از رضا بهرام ,دانلود آهنگ با لینک مستقیم دیوانه از رضا بهرام ,تکست آهنگ دیوانه از رضا بهرام ,دانلود آه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 173 یکشنبه 11 آذر 1397

دانلود آهنگ زیبای دیوانه از رضا بهرام ,دانلود آهنگ, متن ترانه دیوانه از رضا بهرام ,کد آهنگ دیوانه از رضا بهرام ,دانلود آهنگ با لینک مستقیم دیوانه از رضا بهرام ,تکست آهنگ دیوانه از رضا بهرام ,دانلود آهنگ مجاز,دانلود بهترین آهنگ های ایرانی,دانلود آهنگ جدید دیوانه از رضا بهرام,دانلود آهنگ گلچین,کد آهنگ پیشواز همراه اول دیوانه از رضا بهرام ,کد موزیک دیوانه از رضا بهرام ,دانلود موزیک,دانلود آهنگ دیوانه از رضا بهرام با کیفیت 320,متن آهنگ دیوانه از رضا بهرام ,دانلود موزیک آهنگ ترانه موسیقی,دانلود آهنگ دیوانه از رضا بهرام,شعر آهنگ دیوانه از رضا بهرام ,کد آهنگ پیشواز رایتل دیوانه از رضا بهرام ,دانلود ترانه دیوانه از رضا بهرام,پخش آنلاین آهنگ دیوانه از رضا بهرام ,دانلود تک آهنگ دیوانه از رضا بهرام ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل دیوانه از رضا بهرام ,

متن آهنگ دیوانه رضا بهرام

——————————————–

در نگات لیلی خود پیدا نکردم
با خجالت از چشم تو گلایه کردم
از خود چه بی خود می‌کند
نگاه تو هی می‌بُرد صبر مرا
مجنونتم ای همنشین
لیلی من یک دَم ببین حال مرا
از دریا نترسانم که من در قلب تو جان می‌دهم
دریا بشی زیبای من غرق نگاهت می‌شوم
مغرور نشو جانان من حالا که دل در دست توست
من که به تو رو میزنم تنها به شوق دیدن تو
دیوانه مرا به دست کی سپُردی
دیوانه رفتی مرا با خود نبُردی
دیوانه مرا به دست کی سپُردی
دیوانه رفتی مرا با خود نبُردی

♫♫♫♫
این حس شد زندان من این درد شد درمان من
رویای تو پایان ندارد
قلبم بلند پرواز شد، از چشم تو آغاز شد
ترسی از این طوفان ندارد
از دریا نترسانم که من در قلب تو جان می‌دهم
دریا بشی زیبای من غرق نگاهت می‌شوم
مغرور نشو جانان من حالا که دل در دست توست
من که به تو رو میزنم تنها به شوق دیدن تو
دیوانه مرا به دست کی سپُردی
دیوانه رفتی مرا با خود نبُردی
دیوانه مرا به دست کی سپُردی
دیوانه رفتی مرا با خود نبُردی

ترانه آهنگ دیوانه رضا بهرام

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

https://www.tak3da.com







برچسب ها دانلود آهنگ زیبای دیوانه از رضا بهرام دانلود آهنگ متن ترانه دیوانه از رضا بهرام کد آهنگ دیوانه از رضا بهرام دانلود آهنگ با لینک مستقیم دیوانه از رضا بهرام تکست آهنگ دیوانه از رضا بهرام دانلود آهنگ مجاز دانلود بهترین آهنگ های ایرانی دانلود آهنگ جدید دیوانه از رضا بهرام دانلود آهنگ گلچین کد آهنگ پیشواز همراه اول دیوانه از رضا بهرام کد موزیک دیوانه از رضا بهرام دانلود موزیک دانلود آهنگ دیوانه از رضا بهرام با کیفیت 320 متن آهنگ دیوانه از رضا بهرام دانلود موزیک آهنگ ترانه موسیقی دانلود آهنگ دیوانه از رضا بهرام شعر آهنگ دیوانه از رضا بهرام کد آهنگ پیشواز رایتل دیوانه از رضا بهرام دانلود ترانه دیوانه از رضا بهرام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو