loading...

98music03

صدای خنده هات هنوز تویه گوشمه عطری که میزنی رو لباسیه که میپوشمهدیگه بدونه من یه قدمم بر ندار یه چیزی بهت میگم این دفعه رو نه نیارهر بار این درو محکم نبند نرو این چشمای ترو نکن تو بدترونفسم میبره دله

♥حسـ ــین♥ بازدید : 108 چهارشنبه 23 آبان 1397

صدای خنده هات هنوز تویه گوشمه عطری که میزنی رو لباسیه که میپوشمه
دیگه بدونه من یه قدمم بر ندار یه چیزی بهت میگم این دفعه رو نه نیار
هر بار این درو محکم نبند نرو این چشمای ترو نکن تو بدترو
نفسم میبره دله من دلخوره بی تو از دلهره هر دقیقه اش پره
هر بار این درو محکم نبند نرو این چشمای ترو نکن تو بدترو
نفسم میبره دله من دلخوره بی تو از دلهره هر دقیقه
 اش پره

 



تکست آهنگ هر بار این درو ماکان باند
بدونه تو بدون از این زندگی سیرم به جونه هردومون نباشی از دست میرم
درا رو وا نکنو حرف رفتنو نزن نه دیگه تا نکن به هر دلیلی بد با من
هر بار این درو محکم نبند نرو این چشمای ترو نکن تو بدترو
نفسم میبره دله من دلخوره بی تو از دلهره هر دقیقه اش پره
هر بار این درو محکم نبند نرو این چشمای ترو
 نکن تو بدترو
نفسم میبره دله من دلخوره بی تو از دلهره هر دقیقه اش پره
**







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو