loading...

98music03

,    متن آهنگ سهراب اسدی عاشق نبودی,    دانلود اهنگ یادت بودم یادم نبودی یار,    عاشق نبودی سهراب اسدی,    سهراب اسدی اشک چشمام,  

♥حسـ ــین♥ بازدید : 91 شنبه 12 آبان 1397

,    متن آهنگ سهراب اسدی عاشق نبودی
,    دانلود اهنگ یادت بودم یادم نبودی یار
,    عاشق نبودی سهراب اسدی
,    سهراب اسدی اشک چشمام
,    دانلود اهنگ دروغ سهراب اسدی
,    سهراب اسدی یادگاری
,    دانلود آهنگ جدید سهراب اسدی 95
,    متن آهنگ تو رفتی سهراب اسدی
,    سهراب اسدی خداحافظ

,   


وقتی می رفت رفتم دور برم  اسفند زدم دور سرش

اما اون کارومو ندید روی سرم دس نکشید

گریه های منو ندید هرچی که گفتم نشنید

گفتم که تو عمر منی حق نداری دل بکنی

اگه بری این دل بی خونم اگه بری خونم ویرونست

بی تو میمیرم ..

 

http://nakaman.net







برچسب ها متن آهنگ سهراب اسدی عاشق نبودی دانلود اهنگ یادت بودم یادم نبودی یار عاشق نبودی سهراب اسدی سهراب اسدی اشک چشمام دانلود اهنگ دروغ سهراب اسدی سهراب اسدی یادگاری دانلود آهنگ جدید سهراب اسدی 95 متن آهنگ تو رفتی سهراب اسدی سهراب اسدی خداحافظ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو